رییس دفتر رییس جمهور گفت: «با زحمات و تلاشهای شبانه روزی مدیران و مجموعه پرسنل زحمتکش خود، امروز به یک شرکت معتبر در کشور تبدیل شده است».

 

به گزارش جماران؛ رییس دفتر رییس جمهور با اظهار امیدواری نسبت به اینکه ریل گذاری انجام شده در ۴ سال دولت یازدهم در شرکت ملی پست، تداوم یابد، تصریح کرد: شرکت ملی پست باید با تکیه بر جایگاهی که امروز به آن دست یافته در مسیر گسترش و ارتقای خدمت رسانی به مردم با قوت و قدرت به پیش برود.

محمود واعظی به مناسبت هفته پست در جمع مدیران و کارکنان شرکت ملی پست، با تبریک هفته و روز پست گفت: مجموعه پست در دولت یازدهم تحولات مثبت و مبارک بسیار زیادی داشت که علاوه بر بهبود و گسترش و ارتقای خدمات این شرکت، جایگاه این سازمان را نیز به عنوان یک مجموعه توانمند و خدمتگزار به شکل قابل توجهی تعالی بخشید.

رییس دفتر رییس جمهور افزود: شرکت پست در ابتدای دولت یازدهم با انبوهی از مشکلات ساختاری و بدهی های فراوان به مجموعه های همکارش مثل هواپیمایی ها مواجه بود و حتی درآمد کافی برای تامین هزینه های جاری خود را نداشت، اما با زحمات و تلاشهای شبانه روزی مدیران و مجموعه پرسنل زحمتکش خود،  امروز به یک شرکت معتبر در کشور تبدیل شده است.

 واعظی با بیان اینکه اعتبار یک شرکت و سازمان خدماتی در جهان امروز بسیار ارزشمند و مهم است و اعتبار امروز شرکت پست به راحتی به دست نیامده است، اظهار داشت: شرکت پست در طول ۴ سال توانست با وجود گستردگی و برخورداری از حدود ۱۷ هزار نفر پرسنل، خیلی سریع خود را بازیابی کرده و با تحولات و پیشرفتهای روز سازگار نماید و به خوبی به خدمات خود تنوع بخشید.

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به اینکه امروز در بسیاری کشورهای پیشرفته شرکتهای پست هم طراز بانکها و بیمه ها درآمدزایی دارند، خاطرنشان کرد: در دوره مسئولیتم در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به فرمولی دست یافتیم تا شرکت پست درآمدهای جدید خود را بیشتر صرف بهبود حقوق و مزایای کارکنان و پرسنل زحمتکش خود کند و امروز نیز همچنان پیگیر تحقق این موضوع هستم.

در پایان این مراسم از سوی مدیران و پرسنل شرکت ملی پست از دکتر واعظی به پاس خدمات ۴ ساله اش در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.