جی پلاس؛

ویژگی های مرسدس بنز جدید 2021 کلاس s + تصاویر

اولین آزمایش ها و ارزیابی های مرسدس بنز 2021 در دنیای واقعی دیده شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ سایت موتور نوشت: اولین تست ارزیابی نسل بعدی خودرو مرسدس بنز کلاس اس  با نام تست Mule انجام شد. تست های موله، ارزیابی ها و آزمایش های اولیه روی خودرو های جدید در دنیای واقعی را نشان می دهد. در واقع یک بسته مکانیکی جدید در زیر بدنه موقت ماشین مورد ارزیابی قرار می گیرد.  

تست های موله معمولا سرنخ های در مورد اندازه و تغییرات ظاهری ماشین جدید می دهد. در مورد نسل بعدی کلاس اس که در سال 2020 به عنوان مدل 2021 نمایان می شود، می توانیم بگویم که اندازه کلی مدل با مدل های فعلی مطابقت خواهد داشت. اما به نظر می رسد  به علت بسط کمانی گلگیر، محور ماشین کمی عریض تر شده است.

کلاس اس مرسدس بنز در سال 2014 معرفی شد و بلافاصله به بالای نمودار فروش رسید و پیش از معرفی سبک های دو دره و  پولمن فوق العاده فوق العاده کشیده،  درسال اول بیش از 100000 فروند از این سدان لوکس فروخته شد.

mercedes-benz-and-bosch-automated-valet-parking_100615407_m

 

به نظر می رسد این سدان به پلت فرم جدیدی MRA که مناسب خودرو های دیفرانسل عقب است، مجهز خواهد شد. هنوز مشخص نیست که شرکت مرسدس بنز برا ی این نسل جدید چه نوع سیستم سوختی در نظر گرفته است. ممکن است نسل جدید این کلاس ممکن است مجهز به سیستم هیبرید خفیف، پلاگین هیبریدی  و یا الکتریکی باشد.

از طرفی دیگر به نظر می رسد که این خودرو از سامانه های پیشرفته رانندگی خودکار با نام سطح 3 بهرمند می شود. به این معنا که خودرو به طور خودکار در موقعیت های خاصی خود را منترل و تنظیم کند و راننده آزادانه کارهای دیگر را در عین رانندگی انجام دهد.

انتظار می رود نسل بعدی مرسدس کلاس  اس در اندازه های مختلف، از ماشین های محور کوتاه تا پولمن کشیده ارایه شود.  

2020-mercedes-s-class-spy-photo (4)

2020-mercedes-s-class-spy-photo (1)

2020-mercedes-s-class-spy-photo (5)

دیدگاه تان را بنویسید