جهانبخش جعفری شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هنوز در پست های مختلف نیاز به بازیکن داریم که در زمان انتقال کامل تیم به قم، این اتفاق خواهد افتاد و از بازیکنان بومی بیشتری استفاده می کنیم.
وی گفت: وضعیت انتقال تیم از تهران به قم هنوز تکمیل نشده و در 2 هفته آینده این اتفاق خواهد افتاد و هدف اصلی ما صعود این تیم به لیگ دسته یک و مراحل بالاتر است.
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران خاطرنشان کرد: تاکنون 2 بازی در لیگ دسته دوم انجام دادیم که نتیجه آن یک باخت و یک تساوی بود ولی در هفته های آینده وضعیت بهتری خواهیم داشت.
جعفری گفت: با وجودی که انتقال این تیم به قم هنوز به صورت کامل اتفاق نیفتاده اما تمرینات به صورت مرتب در این شهر برگزار می شود و سعی داریم این تیم به عنوان تیم بومی قم در لیگ های کشوری حضور داشته باشد.
وی گفت: از نظر سخت افزاری و امکانات برای صعود به لیگ دسته یک با مشکل مواجه هستیم و هنوز مسئولان استان برای حمایت این تیم های پایه، وارد صحنه نشدند.
امتیاز تیم دسته دومی کیمیا فرآیند تهران برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در سال جاری به قم منتقل شد. این تیم توسط بخش خصوصی خریداری شده و بعد از انتقال نهایی به قم، با نام این استان به میدان می رود.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.