مدیر عامل هلال احمر گیلان از انتخاب مجمع جوانان جمعیت هلال احمر گیلان به عنوان مجمع برتر کشوری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی ولی‌پور مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت:دومین نشست مشترک مجامع کانون‌های جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور با حضور بیش از ۳۵۰ نفر از اعضای مجامع کانون‌های جوانان و دانشجویی در تهران برگزار شد که پس از ارایه گزارش عملکرد مجامع استان‌ها، مجمع جوانان معاونت امورجوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان بعنوان مجمع جوان برتر در سطح کشور انتخاب شد . 

وی افزود: اعضای مجمع استانی کانون جوانان دارای 26 دبیر است پس از برگزاری انتخابات در استان هفت نفر به عنوان اعضای مجمع استانی انتخاب شدند که وظایف آنها شامل بررسی و ارایه ایده‌های خلاقانه، ارایه پیشنهاد در جهت جذب بیشتر اعضا، سازماندهی اعضای جذب شده و شرکت فعال در اجرای برنامه‌های جمعیت است که پس از بررسی برنامه‌های اجرا شده توسط سازمان جوانان کشور بعنوان مجمع برتر انتخاب شد. 

ولی پور ضمن تقدیر از دبیران مجمع گفت: دبیران با نوآوری و ارائه ایده‌های خلاقانه در تولید فکر،ایده پردازی و تبدیل ایده‌ها به تحقیق و پژوهش در بهبود مستمر برخی از فرآیندها و تکریم جوانان با  ایجاد همدلی و مشارکت جوانان خوش ذوق و با  کسب رتبه‌های عالی در فعالیت‌های بشردوستانه و صیانت از حقوق شهروندی  بتوانند موثر عمل کنند.

عظیمیان معاون جوانان هلال احمر استان نیز گفت : کسب رتبه عالی و دریافت لوح سپاس نمونه بارز اعتماد به نیروی جوان است و هدف این معاونت استفاده از نیروی خلاق جوان برای پیشرفت در فعالیت‌های بشر دوستانه است . 

وی افزود: هلال احمر استان دارای 274 کانون دانش آموزی، 119 کانون غنچه های هلال ، 46 کانون دانشجویی و 26 کانون جوانان می باشد که در در این ارزیابی هاگیلان در بین 6 استان برتر مجامع جوانان کشور قرار گرفت. 

عظیمیان گفت: به همین مناسبت لوح تقدیری از سوی سازمان جونان به مدیر عامل هلال احمر استان اهدا شد که متن لوح به شرح ذیل است: اعتماد به نسل جوان و حمایت از مجامع کانون های جوانان و دانشجویی بارقه امیدی برای جوانان عضو و نوید بخش آینده ی پر نشاط و متعالی برای فعالیت های جوانان می باشد .لذا با عنایت به تلاش ارزشمندتان جهت گسترش مشارکت جوانان در تصمیم گیری ها و حمایت از فعالیت مجامع کانون ها، ضمن تقدیر از جنابعالی و معاون امور جوانان بدینوسیله مجمع جوانان آن استان بعنوان مجمع برتر انتخاب می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.