مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این نشست با حضور بیش از 350 نفر از اعضا مجامع کانون های جوانان و دانشجویی در تهران ، پس از ارایه گزارش عملکرد مجامع استانها ، مجمع جوانان معاونت امور جوانان هلال احمر گیلان به عنوان مجمع جوان برتر کشور انتخاب شد.
مهدی ولی پور با بیان این که اعضای مجمع استانی کانون جوانان دارای 26 دبیر است ، افزود: پس از برگزاری انتخابات در استان ،هفت نفر به عنوان اعضای مجمع استانی انتخاب شدند که بررسی و ارایه ایده های خلاقانه، ارایه پیشنهاد در جهت جذب بیشتر اعضا، سازماندهی اعضای جذب شده و شرکت فعال در اجرای برنامه های جمعیت از وظایف آنها است.
امید عظیمیان معاون جوانان جمعیت هلال احمر گیلان نیز بیان داشت: هدف این معاونت نیز استفاده از نیروی خلاق جوان برای پیشرفت در فعالیت های بشر دوستانه است.
وی خاطر نشان کرد: هلال احمر گیلان دارای 274 کانون دانش آموزی ، 119 کانون غنچه های هلال، 46 کانون دانشجویی و 26 کانون جوانان است که بر اساس ارزیابی های به عمل آمده ، گیلان در بین 6 استان برتر مجامع جوانان کشور قرار گرفت.
بر اساس آخرین آمار، جمعیت هلال احمر گیلان دارای 16 تیم واکنش سریع پنج نفره ، یک تیم 15 نفره ، 13 پایگاه امداد و نجات بین شهری، دو هزار و 290 نجاتگر و امدادگر و هفت هزار و 229 عضو جوان هستند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.