امیر سلیمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتخاب سرمربی تیم والیبال کارت اعتباری ایرانیان گنبدکاووس پس از انجام رایزنی ها و مشورت با 23 تن از اهالی و پیشکسوتان والیبال این شهرستان صورت گرفته است.
وی افزود: قوچان نژاد یکی از مربیان نام آشنا و با تجربه والیبال کشور است که می تواند به رشد و پیشرفت والیبال گنبدکاووس کمک کند.
سلیمانی بابیان اینکه تمرینات تیم والیبال کارت اعتباری ایرانیان از فردا دوشنبه سوم مهر با حضور سرمربی تیم در محل سالن ورزشی المیپک گنبدکاووس آغاز می شود، اضافه کرد: از همه بازیکنان و علاقه مندان به حضور در تیم دعوت می شود، برای گرفتن تست به سالن محل تمرینات تیم مراجعه نمایند.
وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده، قرار است 60 درصد بازیکنان از افراد بومی و بقیه با صلاحدید سرمربی از بازیکنان دیگر نقاط کشور استفاده شود.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کارت اعتباری ایرانیان گنبدکاووس ادامه داد: با توجه به تاخیرهای ایجاد شده در دادن مجوز به این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر از سوی فدراسیون والیبال، زمان محدود باقی مانده تا شروع مسابقات و پروسه انتخاب بازیکنان و شروع تمرینات، از همه علاقه مندان به ورزش والیبال در این شهرستان درخواست می شود، فقط از تیم حمایت کرده و از حاشیه پردازی بپرهیزند.
سلیمانی افزود: این باشگاه برنامه سه ساله برای حضور در لیگ برتر والیبال کشور دارد که در سال اول حفظ سهمیه در لیگ برتر، در سال دوم حضور در جمع تیم های بالای جدول و در سال سوم کسب یکی از سه سکوی اول تا سوم، هدفگذاری شده است.
وی با تاکید مجدد بر حمایت از سرمربی تیم، اضافه کرد: آنگونه که گفتم انتخاب سرمربی با مشورت و رایزنی بزرگان و پیشکسوتان والیبال گنبدکاووس انجام شده و هواداران می توانند با حمایت پرشور خود آینده ای درخشان برای والیبال این شهرستان رقم بزنند.
سلیمانی همچنین از برنامه ریزی های انجام شده برای راه اندازی کانون هواداران به صورت علمی در گنبدکاووس خبر داد و تصریح کرد: هماهنگی های لازم با سه اپراتور تلفن همراه کشور نیز برای شکل گیری و تبلیغات کانون انجام شده است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال علاقه مندان بسیاری در این شهرستان بویژه در بین ترکمن ها دارد.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.