حرف های محمد نوازی در تمرین استقلال

پیشکسوت استقلال می‌گوید نمی‌داند که قرار است با این تیم راهی رشت شود یا نه!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد نوازی در پاسخ به این سوال که چه شد در تمرین روز یک‌شنبه استقلال حاضر شد، گفت: اتفاق خاصی نیفتاد. با من تماس گرفتند و گفتند که به تمرین می‌آیی؟ من هم گفتم چشم و به تمرین آمدم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مقابل سپیدرود روی نیمکت استقلال بنشیند، بیان کرد: به من چیزی در این‌باره نگفتند. حالا فردا صبح (دوشنبه) هم تمرین داریم و بعد از آن تیم به رشت می‌رود. واقعا چیزی به من نگفته‌اند و نمی‌دانم که چنین چیزی هست یا نه.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که تحلیلش از شرایط تیم تا این‌جای فصل چیست، گفت: همه ما بابت این که استقلال این‌جای جدول است ناراحتیم. چیزی که مهم است این که آرامش باید به تیم تزریق شود. من فکر می‌کنم با چند برد شرایط عوض می‌شود. متاسفانه بدشانسی گریبان استقلال و علیرضا منصوریان را گرفت ولی امیدوارم این تیم به جایگاه اصلیش برگردد تا تبدیل شود به همان تیمی که مردم انتظار دارند.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است همچنان به فعالیتش در تیم امید استقلال هم ادامه دهد، بیان کرد: بله در تیم امید هستیم و کار را ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم امید استقلال درباره شرایط لیگ‌های پایه اظهار کرد: فوتبال پایه‌ سختی‌های خاص خودش را دارد. اگر بستر آماده باشد جای خوبی برای کار کردن است ولی متاسفانه شرایط بازی‌ها خوب نیست و از طرفی تیم‌ها هم فقط به فکر تیم بزرگسالانشان هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید