فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز یکشنبه به نقل از سرهنگ محمد بوستانی گزارش داد: در پی گزارش شرارتهای خیابانی در محله محمدآباد مشهد ماموران دایره تجسس کلانتری مصلا در ماموریتی ضربتی و مراقبت نامحسوس عامل این شرارتها را سوار بر یک دستگاه خودروی پژو شناسایی کرده و برای دستگیری او وارد عمل شدند.
وی افزود: با دستگیری شرور در بازرسی از خودروی وی یک قبضه اسلحه شکاری و هفت تیر فشنگ کشف شد. این متهم که به مواد مخدر معتاد است و 2 فقره سابقه کیفری دارد برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

* دستگیری جاعل خارجی شناسنامه
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز از دستگیری جاعل خارجی شناسنامه مفقود شده در مشهد خبر داد و گفت: با دریافت مرجوعه قضایی از سوی یک شهروند مشهدی مبنی بر جعل شناسنامه اش توسط فردی ناشناس موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ حمید رزمخواه افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد مدتی قبل شناسنامه اش مفقود شده و پس از اقدام برای دریافت المثنی متوجه شده فردی ناشناس پس از جعل شناسنامه اش ازدواج کرده و حتی دارای فرزند است.
وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با تحقیقات پلیسی متهم را در محدوده بلوار میرزا کوچک خان مشهد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند. متهم که تبعه خارجی است در بازجویی اعلام کرد پس از پیدا کردن شناسنامه با همکاری همسر و 2برادر خانمش که آنها نیز تبعه خارجی هستند اقدام به جعل شناسنامه کرده است.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به دستگیری سه همدست متهم گفت: پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل و متهمان برابر قرار صادره مقام قضایی روانه زندان شدند.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.