سرپرست استانداری آذربایجان شرقی از افزایش مشارکت مردم و خیرین در حوزه مدرسه سازی در دولت تدبیر و امید خبر داد.


  به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی، سعید شبستری خیابانی در آیین افتتاح مدرسه خیرساز امام رضا(ع) و مدرسه اعظم شهرستان مرند با قدردانی از احداث این مدرسه توسط خانم ملاعیسی، خیر مدرسه ساز عنوان کرد: کار مقدس خیرین، کاری نیست که محدود به یک زمان خاص باشد بلکه کاری ماندگار محسوب می شود و ثواب اخروی و شاید بهشت برین را برای او به همراه داشته باشد.


وی با بیان اینکه دولت، به کمک و حمایت خیرین در حوزه های مختلف و بخصوص حوزه مدرسه سازی نیازمند است، عنوان کرد: در برخی دولت ها که اعتبارات و منابع لازم و کافی در دست دولت بود متاسفانه آن چنان که باید و شاید به حوزه مدرسه سازی و رفع مشکلات مدارس توجهی نشده است و به همین دلیل نیازمند مشارکت بیش از پیش خیرین با دولتمردان هستیم.


وی همچنین با اشاره به عملکرد بسیار خوب اداره کل آموزش و پرورش استان در طول چهار سال گذشته تصریح کرد: بیش از 520 میلیارد تومان در طول 19 دوره جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان به این امر توسط خیرین کمک شده که بیش از 50 درصد آن، معادل 260 میلیارد تومان در دولت تدبیر و امید جذب و یا توسط خیرین، تعهد شده است.


سرپرست استانداری آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه افزایش مشارکت مردم در حوزه آموزش و پرورش، حاکی از اعتماد اکثریت جامعه به دولت یازدهم است گفت: امیدوارم در آینده نیز گام های بسیار خوبی توسط اقشار مختلف مردم و خیرین برداشته شود.


 شبستری، اعتماد عمومی را سرمایه اصلی کشور دانست و عنوان کرد: وحدت، برادری، همدلی و محبت بین مسئولان و همچنین امام جمعه محترم به عنوان محور این وحدت در شهرستان مرند بسیار خوب است.


وی همچنین از زحمات و تلاش های حسن نژاد، نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی نیز قدردانی کرد و گفت:  تصویب طرح آبرسانی از رودخانه ارس به شهرستان های جلفا، مرند و تبریز با اعتباری بالغ بر 677 میلیون یورو خبر بسیار خوبی برای استان است که در سایه زحمات و تلاش های دکتر حسن نژاد و همچنین خانم آقاپور در شورای اقتصاد نتیجه داد.


  بر اساس گفته شبستری، با تصویب و اجرایی شدن این طرح، مشکل کمبود آب در منطقه رفع می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.