رئیس جمهور روحانی با انتشار تصاویری از دیدار خود با جمعی از ایرانیان خارج از کشور گفت:چه دولت فعلی آمریکا خوشحال باشد و چه #دلواپس. برجام یک توافق چند جانبه با حمایت قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل است و به عنوان یادگاری‌ست که به جهانیان اعلام کرد که مسائل پیچیده بین‌المللی پای میز مذاکره قابل حل و فصل است.

به گزارش جماران، حسن روحانی در اینستاگرام خود نوشت: ایران برای همه ملت ایران است؛ همه ایرانیان دلداده و عاشق وطن باید در آینده ایران سهم داشته باشند‌ و ما برای ساختن ایران به ایرانیان سراسر گیتی نیازمندیم.

ایرانیان در طول تاریخ و براساس آموزه‌های دین و فرهنگ‌شان همواره بر عهد خود استوار بوده‌اند و تا زمانی که طرف مقابل به عهدش پایبند باشد هیچگاه ناقض تعهد نخواهند بود. اما اگر طرف مقابل بخواهد در مقابل حقوق ملت قرار بگیرد، حتما ملت ایران هم پاسخ مقتضی خواهد داد.

#برجام در تاریخ سیاسی منطقه ما و جهان همواره زنده خواهد بود؛ چه دولت فعلی آمریکا خوشحال باشد و چه #دلواپس. برجام یک توافق چند جانبه با حمایت قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل است و به عنوان یادگاری‌ست که به جهانیان اعلام کرد که مسائل پیچیده بین‌المللی پای میز مذاکره قابل حل و فصل است.

حسن روحانی

download (6)download (5)

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.