محمود میرامامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله نخست جمع آوری کمک های مردمی به دانش آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید 23 شهریور در تمام نقاط استان در قالب 54 پایگاه ثابت و 160 پایگاه سیار برپا شد.
وی ادامه داد: مرحله دوم جشن عاطفه ها 19 مهرماه در 650 مدرسه با شعار هر مدرسه یک پایگاه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
وی افزود: سال گذشته بیش از 20 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار استان در قالب جشن عاطفه ها جمع آوری شد که امسال پیش بینی می شود با همکاری موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد و اقشار مختلف جامعه شاهد افزایش آن باشیم.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دین اسلام دین محبت محوری است گفت: جشن عاطفه ها در کشور و دین اسلام طرفداران زیادی دارد به گونه ای که به عنوان یکی از جلوه های محبت به همنوع همزمان با شروع سال تحصیلی جدید به کمک دانش آموزان نیازمند می آید.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
حدود 600 هزار دانش آموز سیستانی و بلوچستانی از اول مهرماه سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.
7316** 3213خبرنگار: عصمت جهانی ** انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.