حسین دشتی در جلسه هماهنگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در اردبیل اظهار داشت: امسال خیران اردبیلی ۱۳ میلیارد ریال در "جشن عاطفه‌ها" به نیازمندان کمک کردند که این یک حرکت بسیار عظیم مردمی است و نشان از ترویج مطلوب این فرهنگ در استان دارد که تلاش بر این است که بتوانیم این مهم را به طور همه‌جانبه در استان ترویج دهیم.

وی افزود: این کمک‌های مردمی به پنج هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد استان در نظر گرفته شده است که قبل از بازگشایی مدارس در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود و امیدواریم که این دسته از دانش‌آموزان نیز همانند سایر افراد بتوانند با شرایط مناسب و مطلوب به تحصیل بپردازند و هیچ دغدغه و مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده ۲۵۰ پایگاه «جشن عاطفه‌ها» در خیابان‌های اصلی و میعادگاه‌های نمازجمعه در سراسر استان به رفع نیازهای اساسی دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمک کردند که مشارکت مردمی و خیران در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

دشتی بیان کرد: ۱۰۰ مسجد و مرکز نیکوکاری نیز با هدف جمع‌آوری وسایل و نوشت‌افزار دانش‌آموزان نیازمند کمک‌های لازم را انجام دادند که با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود شاهد راهگشای رفع فقر و محرومیت زدایی در استان باشیم و تلاش داریم این تلاش‌ها از این پس نیز به همین منوال ادامه یابد.

وی تصریح کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز ۱۹ مهر ماه در مدارس استان برگزار می‌شود که ترویج فرهنگ همدلی و تقویت سنت انفاق و احسان در بین کودکان و نوجوانان از اهداف مهم برگزاری «جشن عاطفه‌ها» در مدارس است که امیدواریم با اقدامات انجام یافته حس نوعدوستی و نیکوکاری در بین آن‌ها نهادینه شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مشارکت همه‌جانبه رسانه‌ها و صدا و سیما برای تحقق این اهداف مهم بسیار مثمرثمر بوده و سبب شده که شاهد حضور چشمگیر ‌خیران در پایگاه‌های «جشن عاطفه‌ها» باشیم که این برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 744693
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.