به گزارش خبرنگار ایرنا سردار حسین عبدی روز پنجشنبه در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی استان اردبیل با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افزود: نیروی انتظامی استان همچنین 342 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که 147 نفر آنها در دوران دفاع مقدس به این افتخار نائل شدند.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی همیشه و در همه حال در یادواره ها و برنامه های فرهنگی و ارزشی مشارکت و حضور فعال دارد و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران را وظیفه خود و یکی از اولویت ها می داند.
وی بیان کرد: در شش ماهه اول امسال به دیدار 209 خانواده شهید و جانباز رفتیم و 10 خانواده از اینها برای زیارت به عتبات عالیه اعزام شدند و به 92 خانواده شهدا کمک مالی شده است.
سردار عبدی گفت: نیروی انتظامی تعامل و همکاری خوبی با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان دارد و چندی پیش از پروژه در حال ساخت مرکز فرهنگی هنری دفاع مقدس بازدید داشتیم که امیدواریم برای تکمیل این طرح فرهنگی با ارزش متولیان امر مساعدت های لازم را داشته باشند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: این استان یکی از استان های پاک کشور است که نرخ وقوع جرم در آن بسیار پائین است به طوری که جزو سه استان امن کشور می باشد.
وی متدین بودن مردم را در امن بودن استان بسیار مثمر ثمر دانست و گفت: مرکز تشییع بودن استان، وجود علمای صاحب نام و جلیل القدر و بافت فرهنگی حاکم بر آن خود نظارت اجتماعی قوی و قابل قبولی بر رفتارهای اجتماعی مردمان این دیار ولایی بوجود آورده که در کاهش نرخ وقوع جرم تاثیر بسزایی دارد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.