به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه در همایش مدیران و امناء هیات های رزمندگان استان البرز، گفت: تاکید مقام معظم رهبری به انس هرچه بیشتر با کتاب آسمانی قرآن، سبقت هرچه بیشتر در بحث های مهدویت است.
آیت الله کعبی خاطرنشان کرد:: انقلاب اسلامی بر پایه مکتب اهل بیت (ع) برپا شد و با تمسک از قرآن کریم و اهل بیت (ع) باید پیش رفت.
وی افزود: هدف انقلاب رسول الله (ص) احیاء و تحقق اهداف انسانی و اسلامی که این اهداف در انقلاب اسلامی نیز دنبال می شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ضربه ای که انقلاب اسلامی به استکبار جهانی و دشمنان اسلام وارد کرده آنان را در مسیر زوال قرار داده است.
آیت الله کعبی ادامه داد:ماموریت رزمندگان اسلام امروز دشمن شناسی است و دشمن را باید جدی گرفت، چراکه نگرانی هایی برای نظام اسلامی دراین زمینه وجود دارد.
وی افزود: با ابتکار و خلاقیت باید تلاش کنیم تردیدها از بین برود و یکی از علل تردیدها هوا و هوس است.
عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مقابله با نفوذ، انحراف و حفظ نیروی انسانی در مسیر اهداف انقلاب اسلامی، یک جهاد بزرگ را می طلبد.
وی ادامه داد: حفظ محتوای انقلاب اسلامی از شکل آن مهمتر است و باید به وظایف توجه بیشتر داشت و به سمت تحقق اهداف پیش رفت.
آیت الله کعبی یادآورشد: امروز جمهوری اسلامی باعث وحشت دشمن شده و در مجموع همه این اقدامات ناشی از نفوذ مقام معظم رهبری در کشور، منطقه و سطح بین الملل است.
وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و صفر، افزود: ضعف ارتباط با مردم یکی از آسیب ها است و با تاکید کنیم که فصل مردم داری محرم و صفر است.
وی تاکید کرد: شفافیت، مشارکت و توجه به مشکلات فقر، بیکاری و فساد از جمله موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
آیت الله کعبی خاطرنشان کرد: هیات رزمندگان اسلام برای احیای مناسبت ها و ولادت ها و محرم باید در ارتباط با بدنه جوان و رزمندگان فعال تر شود و ساختار ارائه دهد.
در این همایش از راویان دفاع مقدس ر نهضت اثر گذار راهیان نور تجلیل شد.
8029/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.