سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید تقویت شود، اظهار کرد: فضاسازی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیز به دلیل تقارن این ایام با عاشورای حسینی باید محرمی شود تا فضای شهرستان با دهه محرم عجین تر شود.
وی یادآور شد: دفاع مقدس میل و اعتقاد به جهاد را در فرهنگ دینی جامعه نهادینه کرد و باید این فرهنگ را نیز در اذهان نسل سوم و چهارم زنده کنیم.
آزادی نژاد با اشاره به تلاش دشمن در عرصه‌ جنگ نرم و ایجاد شبهه در دستاورد‌های دفاع مقدس، قدرت بازدارندگی و ایجاد ترس در دشمن را یکی از دستاورد‌های دفاع مقدس خواند و بر ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ ولایت مداری و خود باوری ملی در جامعه و انتقال آن به نسل امروز تاکید کرد.
وی در ادامه برگزاری یادمان شهدا در پنج نقطه ، رژه نیرو‌های مسلح ، تجلیل از خانوده معزز شهدا، ایثارگران، غبار روبی گلزار شهدا، برپایی خیمه انقلاب، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، پیاده روی خانوادگی در بخش مروست را از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
آبادی نژاد با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاور مردی های رزمندگان دفاع مقدس است، امنیت امروز جامعه را مرهون از خودگذشتگی و جانفشانی های این بزرگواران دانست و بر لزوم ادامه راه آن ها تاکید کرد.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7534*2047* خبرنگار: شهلا حیدری** انتشار- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.