مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اجرای ۷۵ ویژه برنامه فرهنگی و هنری گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار در استانداری گیلان با بیان اینکه کمیته هنری، نمایشی و ادبیات دفاع مقدس استان از ۱۱ دستگاه اجرایی تشکیل شده است، گفت: هر دستگاهی دارای برنامه‌های شاخص در این ایام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اجرای پنج برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط سازمان تبلیغات اسلامی گیلان اذعان کرد: شاخص ترین این برنامه‌ها برگزاری همایش بزرگ روحانیت و دفاع مقدس است.

فاضلی از اجرای ۱۸ ویژه برنامه در بخش خبری، صدا و سیما خبر داد و گفت: فیلم مستند دفاع مقدس نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی در دانشگاه ها نمایش داده خواهد شد.

1

وی با بیان اینکه برنامه های سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت متمرکز بر محلات شهر است اذعان کرد: به همت سازمان بسیج هنرمندان سپاه قدس گیلان مشق ایثار و کربلا و شب شعر دفاع مقدس  در گیلان اجرا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اجرای نمایش‌خیابانی به همت حوزه هنری استان در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: نمایش صحنه ایی «رقص روی یک پا» در رشت اجرا می شود.

وی برگزاری نشست کتابخوان ویژه دفاع مقدس را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: همچنین دانشگاه گیلان مسابقه داستان کوتاه ۲۰ کلمه ایی دفاع مقدس را برگزار خواهد کرد.

فاضلی  با اشاره به اجرای ۷۵ ویژه برنامه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همزمان با هفته دفاع مقدس بیان کرد: برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در ۱۳ شهرستان، اجرای نمایش خیابانی در ۶ شهرستان، برپایی شب شعر و خاطره در هشت شهرستان از اهم این برنامه هاست.

وی از اکران فیلم دفاع مقدس در پنج شهرستان خبر داد و گفت: تجلیل از شهدای مدافع حرم، برگزاری نشست تخصصی هنر و دفاع مقدس از دیگر برنامه های این اداره کل در گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.