مجید خدابخش در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر طرح تامین مالی خرد در مناطق روستایی استان اردبیل با جدیت اجرا می‌شود که مهم‌ترین هدف ما از اجرای این طرح اشتغال‌زایی و توسعه اجتماعی و اقتصادی است.

وی با اشاره به این که محرومیت‌زدایی باید به طور ویژه و اساسی مبنای کار قرار گیرد افزود: تمام تلاش ما برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باید همراه با توسعه اجتماعی باشد تا بتوانیم در ارتباط با رشد اقتصادی استان به اهداف مشخص و قابل توجهی دست یابیم که یکی از دستاوردهای مهم در این زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین و دورافتاده استان است.

استاندار اردبیل گفت: علی‌رغم این که احتمال دارد سرمایه‌های تجمیع شده در روستاها خرد و کم باشد ولی به طور حتم در رشد و آبادانی مناطق محروم نقش اساسی ایفا می کند که به همین منظور نیاز است اجرای این طرح با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار داده شود.

خدابخش بیان کرد: در حال حاضر طرح بازآفرینی شهری در چهار شهرستان از 10 شهرستان استان اجرا می‌شود که تمامی سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم این طرح را در تمامی شهرستان‌های استان اجرا کرده و با ایجاد زیرساخت‌های مناسب در مناطق محروم بتوانیم سکونتگاه‌های غیررسمی را توسعه بخشیم.

وی تصریح کرد: اجرای طرح بازآفرینی سکونتگاه‌های غیررسمی همکاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه را می‌طلبد که امیدواریم با همکاری با آنان بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای توسعه شهرستان‌های استان دست یابیم و موانع و مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 740801
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.