نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: استاد تمدنی در روزگار تاریک طاغوت یک جریان فرهنگی ایجاد کرد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در مراسم نکوداشت استاد محمدباقر تمدنی اردبیلی با بیان اینکه استاد تمدنی به این تجلیل نیاز ندارد، بلکه ما به آن نیاز داریم، گفت: مداحان ما مخاطب خاص دارند و مادح آن حضرات معصومین(ع) است. 
وی با بیان اینکه آنهایی که مرام حسینی را ترویج می‌دهند باید تشویق شوند، افزود: امام حسین(ع) نقطه وحدت شیعه و سنی است؛ چنانچه غدیر نقطه وحدت شیعه و سنی است. 
عاملی با بیان اینکه این بزرگداشت تجلیل از یک فرد نیست؛ بلکه تجلیل از فکر و مرام است، تصریح کرد: باید از جامعه عظیم مداحان و شعرا الگوی شایسته‌ای ایجاد کنیم.   نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه احساس تعلق به یک مجموعه مذهبی موجب ایستادگی ملت شده است، گفت: برای امام حسین(ع) باید به عنوان یک مردسه نگاه کرد و سرفصل‌های آن توسط پرودگار مشخص شده است. 
وی با بیان اینکه تمدنی صاحب سبک شایسته و خاصی است و شاگردانی بسیاری را پرورش داده است، افزود: تمدنی در روزگار تاریک طاغوت یک جریان فرهنگی ایجاد کرد و حسن سلیقه وی در انتخاب شعر و مطلب یک امتیاز است. 
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز با بیان اینکه برگزاری این نکوداشت به عنوان یک کار تیمی به خوبی انجام شد، گفت: اگر امروز از استاد تمدنی تجلیل می‌شود، حاکی از اخلاص و ادب ایشان نسبت به سالار شهیدان است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.