مدیر نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد ماکو از عرضه لوازم التحریرایرانی اسلامی با تخفیف 10تا 45درصدی در ماکو خبرداد.

حسن الهوردی زاده، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با تاکید بر اهداف برگزاری این نمایشگاه ها در منطقه آزاد ماکو با اشاره به نزدیک شدن زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و نیاز دانش آموزان و دانشجویان به لوازم تحریر و نوشت افزار عنوان کرد: در این نمایشگاه تمامی اجناس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با تخفیفات ۱۰ الی ۴۵ درصدی به خریداران ارائه می شود.

وی گفت: این نمایشگاه صرفاً برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ناشران منطقه و ارائه ملزومات درسی با کمترین هزینه و بهترین کیفیت برگزار شده است.

الهوردی زاده حضور ناشران صاحب نام منطقه را در نخستین نمایشگاه تخصصی نوشت افزار، لوازم التحریر، تجهیزات مهندسی و دانشگاهی، یک فرصت خوب برای ارائه کتاب دانست و گفت: بیش از ۱۰ هزار عنوان جلد کتاب در کنار لوازم التحریر، کیف و لوازم مورد نیاز مدرسه و دانشگاه به مخاطبین آنان ارائه  می شود.

مدیر نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد ماکو افزود: توسعه صنعت نمایشگاهی در تمامی رشته ها و حمایت از تولید کننده ها اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه ها در منطقه آزاد ماکو است.

وی در ادامه با تاکید بر حضور کارخانجات، چاپخانه ها و برندهای چاپی معتبر و نامدار ایران در نمایشگاه تخصصی نوشت افزار و لوازم التحریر تجهیزات مهندسی و دانشگاهی منطقه آزاد ماکو گفت: این نمایشگاه به صورت کاملاً تخصصی برگزار شده  که  یک ویژگی مثبت برای مردمان منطقه آزاد ماکو در جهت برخورداری از لوازم مدرسه ایرانی اسلامی محسوب می شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی این نمایشگاه به مدت ۵ روز از ساعت ۱۷ بعد از ظهر تا ۲۱ شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد ماکو پذیرای بازدیدکنندگان است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.