آسمان تهران صاف و احتمال وزش باد موقت

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از کاهش محسوس دما در استان‌های ساحلی دریای خزر خبر داد و گفت: طی دو روز آینده آسمان تهران صاف خواهد بود، ولی احتمال وزش باد موقت وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، به سبب نفوذ جریانات شمالی از امروز (پنجشنبه 2 شهریورماه) تا روز یکشنبه (5 شهریورماه) در استان‌های ساحلی خزر کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات البرز در استان مازندران و گیلان رشد ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نخواهد بود. 

وی افزود: از روز جمعه تا یکشنبه کاهش دما در سواحل دریای خزر حدود  2تا 6 درجه پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد شدید در نوار شرقی کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در بعضی ساعات در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که منطقه زابل گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

به گفته وظیفه، در سایر مناطق کشور در سه روز آینده آسمان صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان در مورد وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران در روز جمعه (3 شهریورماه)، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 36 و 23 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود  و در روز شنبه (4 شهریورماه)، صاف، گاهی وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای 34 و 21 درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید