همسر پورحیدری: باشگاه استقلال قبول کرد طلب منصور را بدهد اما زیر حرفشان زد!

همسر مرحوم منصور پورحیدری گفت: مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که قرارداد همسرم غیرقانونی بوده و نمی‌توانند طلبش را پرداخت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فریده شجاعی درباره حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال، نتایج این تیم و طلب مرحوم منصور پورحیدری و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

*با توجه به غیبت محمدحسین قریب در جلسات هیئت مدیره استقلال، بحث حضور شما دوباره در جمع مدیران ارشد باشگاه استقلال مطرح شده است. آیا از طرف وزارت ورزش و جوانان صحبتی با شما شده است؟

دو ماه پیش صحبت حضورم در هیئت مدیره بود که میسر نشد، اما درباره موضوعی که امروز سؤال می‌کنید، نه صحبتی شده و نه چیزی شنیده‌ام. می‌دانم قریب به جلسات هیئت مدیره نمی‌رود، اما باید او راضی کنند که برگردد. هیئت مدیره و باشگاه استقلال نیاز به شخصی به نام قریب دارند. باشگاه باید فکر اساسی برای این روزهای خود کند. نظر خاصی در مورد نتایج استقلال ندارم، اما این تیم قربانی شده است.

* قطعاً اگر مرحوم پورحیدری زنده بودد، بابت نتایج استقلال خیلی حرص و جوش می‌خورد.

همه می‌دانند که منصور عاشق استقلال بود و خیلی حرص و جوش این تیم را می‌خورد. اگر الان بود، از صمیم قلب بابت نتایج تیم ناراحت می‌شد. استقلال دلسوزان زیادی دارد و امیدوارم مسیرش را پیدا کند. استقلال باید نتایج گذشته را جبران کنند. از هواداران هم تشکر می‌کنم که در بازی‌های این تیم از منصور یاد می‌کنند.

* مطالبات مرحوم پورحیدری توسط باشگاه پرداخت شد؟

اصلاً، نه تنها طلبش را نداده‌اند، بلکه هزینه بیمارستان نیز پرداخت نشده است. منصور تحت نظر بیمه تکمیلی صندوق حمایت از پیشکسوتان بود. ما 70، 80 میلیون تومان هزینه بیمارستان را پرداخت کردیم، اما صندوق هنوز هزینه‌های درمان همسرم را پرداخت نکرده است. دو ماه پیش رضا افتخاری، مدیرعامل استقلال تماس گرفت و رفتیم باشگاه. افتخاری گفت که قرارداد منصور به دلیل اینکه هم عضو هیئت مدیره بوده و هم سرپرست غیرقانونی بوده است و نمی‌توانند طلب او را پرداخت کنند. به او گفتم که مقام عضو هیئت مدیره را بردارید تا حداقل با عنوان سرپرست طلبش پرداخت شود. افتخاری گفت امکان این کار وجود ندارد. نمی‌دانم چطور الان خودش هم مدیرعامل است و هم عضو هیئت مدیره!

* طلب آن محروم چقدر است؟

اگر اشتباه نکنم برای سال 95-94 مبلغ 230 میلیون و برای فصل گذشته 200 میلیون تومان بود. باشگاه قبول کرده بود طلب منصور را بدهند، اما زیر حرف خودشان زدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید