به گزارش خبرآنلاین لرستان، سرهنگ حقی زاده فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت ضمن خیر مقدم به حاضرین درجلسه با اشاره به شعار سال (اقتصاد مقاومتی،تولیدواشتغال ) که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است و تاکید ایشان بر ایجاد اشتغال، رفع موانع آن و تلاش همگان در راستای کاهش نرخ بیکاری و خدمت به مردم ، بیان داشت: وظیفه ی همه ی ارگانهای نظام حرکت در مسیر تحققق شعار سال می باشد و سپاه پاسداران نیز در نیل به این مهم همگام با سایر نهادها تمام تلاش وهمت خود را بکار می گیرد .

وی خواستار توسعه همکاریهای مشترک بین سپاه ناحیه شهرستان و مرکز آموزش فنی و حرفه ای شد و اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای یکی از سازمانهای بسیار تاثیر گذار و پیشرو در محقق نمودن شعار سال می باشد .
در ادامه بهزاد قبادی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کوهدشت ضمن تبیین جایگاه و نقش مرکز در تحقق شعار سال، به تشریح عملکرد و تعهدات مرکز در سال 96 پرداخت و توضیحاتی پیرامون حرفه های آموزشی و شرایط ثبت نام کارآموزان بیان نمود.

قبادی بیان داشت: با توجه به تغییر راهبرد سازمان از عرضه محوری آموزشی به تقاضا محوری در سالیان اخیر، این مرکز با دارا بودن نیروهای آموزشی مجرب و برخورداری از تجهیزات مناسب، آمادگی کامل را برای برگزاری دوره های مهارتی مورد تقاضای ناحیه مقاومت دارد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 721740
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.