رقابت های دوستانه جام پادشاهی

پیروزی شهرداری آمل مقابل گویانگ کره‌‌جنوبی

تیم شهرداری آمل که به نمایندگی از ایران در رقابت های دوستانه جام پادشاهی بسکتبال با ویلچر تایلند حضور یافته بود به عنوان قهرمانی دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در دیدار فینال تیم شهرداری آمل با نتیجه 74 بر 48 مقابل تیم گویانگ کره جنوبی به برتری دست یافت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

دیدار تشریفاتی صبح امروز تیم شهرداری آمل نیز که مقابل تیم جوانان زیر 23 سال تایلند صورت گرفت با نتیجه 72 بر 62 به سود شهرداری آمل خاتمه یافت.

در دیدار رده بندی نیز تیم های جی جو کره جنوبی و تیم تایلند به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم جی جو با نتیجه 73 بر 53 موفق شد به عنوان سوم این رقابت ها دست یابد.

حکیم منصوری، صالح دانشمند، وحید سعادت پورمقدم، حسین بابایی، مسعود کیایی، جلیل قرنجیک، سعید حیدری، علیرضا کمالی فر و علی اکبر ابراهیمی ورزشکاران اعزامی به این مسابقات هستند.

مسعود فلاح به عنوان سرمربی و مجید مظلوم به عنوان مربی تیم را هدایت می کنند و نقی مهدوی نیز سرپرستی این کاروان را بر عهده دارد.

رقابت های جام پادشاهی بسکتبال با ویلچر تایلند با حضور تیم های شهرداری آمل، گویانگ کره جنوبی، ججو کره جنوبی، تایلند و جوانان زیر 23 سال تایلند از 26 مرداد ماه آغاز شد و امروز به کار خود پایان داد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید