در گفت و گو با جی پلاس؛

وریا غفوری: استقلال برنامه های مختلفی برای گلزنی دارد/ با جپاروف هماهنگتر هستم/ اخباری نمی توانست شوتم را بگیرد

هافبک راست تیم استقلال به هواداران قول داد که نتایج خوبی را در ادامه فصل می گیرند چون به کارشان ایمان دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ استقلال لیگ هفدهم را - نه به اندازه لیگ شانزدهم – با نتایج سینوسی در برد، باخت و مساوی شروع کرده است و همین موضوع باعث نگرانی آبی ها شده است.

آنها در هفته پیش رو در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد می روند. مشهدی ها همواره نتایج خوبی ا مقابل استقلال کسب کرده اند و از طرفی مصدومیت چند بازیکن از جمله سجاد شهباززاده تردیدهایی را درباره عملکرد استقلال در این بازی به وجود آورده است. نکته مهم این است که استقلال نیاز به پیروزی دارد تا قبل از تعطیلات حدودا 15 روزه لیگ برتر، با خیال راحت تری تمریناتش را پی گیری کند و آماده ادامه مسابقات شود.

وریا غفوری - مدافع راست تیم و ملی پوش استقلال، با وجود خلاصی از مصدومیتی که در لیگ شانزدهم گریبان گیرش شده بود، هنوز نتوانسته به فرم ایده آل خود را گل سازی برسد اما مقابل سایپا چندین موقعیت خوب را خلق کرد.

** هیچ حریفی در جریان بازی به استقلال گل نزده است

او در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره شکست تیمش مقابل شاگردان علی دایی می گوید: مقابل سایپا موقعیت های زیادی خلق کردیم اما معتقدم بدشانس بودیم. همانطور که در بازی های گذشته موقعیت های مان به گل تبدیل نشد، در این بازی هم توپ هایمان راه به دروازه پیدا نکرد. تاکنون دو شکست داشته ایم که هر دو هم از روی ضربات پنالتی بوده است. هیچ کدام از رقبا نتوانسته اند در جریان بازی به استقلال گل بزنند. عملکردمان در خط دفاعی مطلوب است. در بخش هجومی هم موقعیت گلزنی داشتیم که به گل ختم نشده است.

** اخباری نمی توانست شوتم را بگیرد!

این مدافع ملی پوش درباره موقعیت هایی که استقلال مقابل سایپا خلق کرد، توضیح داد: شوتم با بدشانسی به تیرک دروازه خورد و اگر در چارچوب بود، مطمئن باشید کاری از دست اخباری بر نمی آمد. خیلی شوت محکمی بود و حیف شد که گل نشد. بقیه بازیکنان هم در آستانه گلزنی مقابل حریف قرار گرفتند اما توپ ها به گل نرفت.

** هواداران مطمئن باشند انتظارشان را برآورده می کنیم

غفوری درباره آینده نتایج استقلال در لیگ هفدهم و انتظار بالای هواداران این تیم نیز به جی پلاس گفت: انتظار هواداران به جا است و حق دارند از ما نتایج خوبی را بخواهند. فوتبال بسیار خوبی را تاکنون ارائه کرده ایم و فقط در بحث نتیجه گیری مشکل داشتیم. این موضوع به مرور حل می شود. مطمئن باشید می توانیم انتظارات را برآورده کنیم. کادرفنی تلاش زیادی برای حل مشکل گلزنی انجام می دهد. به نظرم باید مقداری هم خوش شانس باشیم. این قول را می دهم که تیم مان بهترین نتایج را می گیرد چون به کارمان ایمان داریم.

** با جپاروف هماهنگ تر هستم/ برنامه های مختلفی برای گلزنی داریم

مدافع راست تیم استقلال درباره هماهنگی با سرور جپاروف در نیمه راست زمین هم اظهار کرد: اجرای برنامه های ترکیبی، کاری است که در تمرینات انجام می دهیم و با توجه به بازی جپاروف در این سمت از زمین با او هماهنگ تر هستم. البته در برنامه های مان بازیکنان مختلفی این کارها را انجام می دهند و یکی از راه های گلزنی تیم هم کارهای ترکیبی است. برنامه های مختلفی برای گلزنی داریم که به مرور با ایجاد هماهنگی بیشتر به نتیجه می رسیم.

** تمام تلاشم را می کنم تا انتظار کادر فنی و هواداران را برآورده کنم

او درباره وضعیت آمادگی خود در این فصل از مسابقات و اینکه هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است نیز به جی پلاس گفت: مصدومیتم برطرف شده و با تمام توان تمرین می کنم تا انتظار کادرفنی و هواداران را برآورده کنم و امیدوارم روز به روز بهتر شوم. سال گذشته خیلی اذیت شدم و نتوانستم در بازی های مهم و حساسی تیم را همراهی کنم. باید با عملکرد خوب خودم از هواداران تشکر و قدردانی کنم. امیدوارم به موفقیت هستیم و تلاش می کنیم تا قبل از تعطیلات به شرایط مطلوبی برسیم.

دیدگاه تان را بنویسید