درگیری مسلحانه شدید با قاچاقچیان مواد مخدر در خاش

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 615 کیلو گرم مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار محمد قنبری در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های خاش و هامون با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، باندی که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو اقدام به انتقال مواد مخدر از مرزها به عمق استان می کرد، شناسایی شد.

وی افزود: اعضای این باند مسلح، شب گذشته با 2 دستگاه خودروی 405 و یک دستگاه وانت تویوتا در محورهای فرعی شهرستان "خاش"، گرفتار کمین یگان های عملیاتی پلیس شدند و با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

سردار قنبری با اشاره به حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه شدید، گفت: قاچاقچیان که توان مقابله با آتش پر حجم ماموران را نداشتند با به جا گذاشتن خودروهای حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شده و ماموران در پاکسازی منطقه درگیری 541 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به یک عملیات موفق پلیسی دیگر در شهرستان چابهار گفت: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی 49 کیلوگرم حشیش و 25 کیلوگرم هروئین از یک دستگاه کامیون که به صورت ماهرانه ای در داخل بار این خودرو جاساز شده بود، کشف و در این رابطه یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به تلاش ماموران برای دستگیری این قاچاقچیان، اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید