کشف کالاهای قاچاق به ارزش 70 میلیارد ریال در اسلامشهر

فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش 70 میلیارد ریال در شهرستان اسلامشهر خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، سردار خانچرلی با اعلام این خبر گفت: طرح مبارزه با قاچاق کالا توسط پلیس آگاهی طی دو روز گذشته در اسلامشهر به مرحله اجرا در آمد. همچنین در این مدت بیش از 700 سوله و انبار در شهرستان اسلامشهر مورد بازدید و بازرسی قرار گرفته که از مجموع این بازدیدها انواع کالاهای قاچاق که عمدتا پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد خوراکی حیوانات بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بیش از 70 میلیارد ریال برآورد شده، افزود: این کالاها از مناطق غربی و جنوبی وارد و قاچاقچیان قصد فروش آن در استان تهران را داشتند که با هوشیاری پلیس موفق به این کار نشدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در این عملیات ها پلیس 16 نفر را به عنوان قاچاقچی کالاهای غیر گمرکی دستگیر و محل انبارها پلمب و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار خانچرلی در پایان گفت: اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در تمامی شهرستان های غرب استان تهران در دستور کار بوده و این طرح ها ادامه دار خواهد بود و با توجه به این که قاچاق کالا موجب از بین رفتن تولیدات داخلی شده و به سلامت جامعه آسیب می رساند، پلیس با قاچاقچیان و قانون شکنان به شدت برخورد خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید