رطوبت ۸ شهر در استان بوشهر به بیش از ۸۰ درصد رسید

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته رطوبت هشت شهر این استان به 80 و بیش از 80 درصد رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نادر شفیع خدایی افزود: در مدت یاد شده میزان رطوبت در جم، خارگ، عسلویه، دیر و بوشهر به ترتیب به 88، 85، 83، 82 و 81 درصد رسید.

شفیع خدایی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته برازجان با 43 و جم با 28 درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان افزود: بررسی نقشه های پیش بینی نشان دهنده ناپایداری جوی تا اوایل هفته آینده است که با این شرایط در برخی نقاط استان به وِیژه شمال شرق، شرق و جنوب استان در بعد از ظهر و اوایل شب وقوع رعد و برق، رگبار پراکنده باران و در برخی ساعتها وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا تمام ابری همراه با غبار محلی در برخی مناطق بعد از ظهر و اوایل شب در نواحی شرقی و جنوبی استان رگبار باران، رعد و برق و گاهی وزش تند باد و گرد و خاک پیش بینی شده است.

شفیع خدایی ادامه داد: در این مدت سمت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 14تا 38کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که در هنگام وقوع ناپایداری تا بیش از 60 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.

وی گفت: ارتفاع موج در خلیج فارس نیز 30 تا 90 سانتیمتر و در ظهر و شب به 60 تا 120و گاهی تا 180 سانتیمتر نیز می رسد.

شفیع خدایی یادآور شد: فردا زمان مد اول دریا ساعت 04:13 بامداد ، جزر اول ساعت 12:26، مد دوم ساعت 18:52 و جزر دوم در ساعت 22:18 خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید