به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مهندس عباسعلی اسماعیلی گفت: با نصب این تعداد ترانس از ابتدای امسال تابه حال، هم اینک ظرفیت پست های برق شهرستان میامی به 51 هزار و 535 کیلوولت آمپر رسیده است.
وی یادآور شد: احداث سه هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوائی و زمینی، ازجمله اقداماتی است که در این شهرستان صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: برقراری شبکه و نصب سرچراغ برای تأمین برق و روشنائی مناسب، اصلاح و تعویض لوازم اندازه گیری دارای خطا در قالب پروژه کاهش تلفات، بالانس شبکه و تعدیل انشعابات مشترکین به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار و رفع خاموشی مشترکین در کمترین زمان ممکن، به عنوان اقدامات شاخص این مدیریت در سه ماهه اول امسال است.
وی اضافه کرد: توسعه شبکه فشار ضعیف هوائی منطقه میامی، تعویض لوازم اندازه گیری ، بهینه سازی شبکه و رفع نقاط خطرآفرین، ارتباط فیدرهای راه آهن- ابراهیم آباد، سراب- عباس آباد و فیدر فلسطین- ابراهیم آباد، ازجمله برنامه هائی است که برای اجرا تا پایان سه ماهه دوم سال جاری طرح ریزی شده است.
مهندس اسماعیلی خاطرنشان ساخت: از آغاز سال 96 تاکنون، 12 پروژه عمرانی برق رسانی با سرمایه گذاری به مبلغ پنج میلیارد و 283 میلیون ریال در شهرستان میامی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 712589
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.