براساس اظهارات مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، این صندوق امسال اقدام به ارائه تسهیلات ویژه بیمه تکمیلی به اعضای خود با سه طرح مختلف و نازل ترین قیمت نموده است.

 

به گزارش جماران، زهیر خزلی با اشاره بر اینکه تسهیلات ارائه شده در قالب بیمه تکمیلی از سوی صندوق اعتباری هنر به اعضا در سالجاری بسیار پربارتر از سال های پیش است، متذکر شد: رقمی که در ازای ثبت نام در بیمه تکمیلی صندوق در قالب طرح "رفاه" از اعضا اخذ می‌گردد بسیار ارزان تر از رقمی است که اعضای دیگر نهادها و شرکتها برای داشتن چنین امتیازهایی باید پرداخت کنند.
به اذعان او، در حال حاضر در صورت آنکه دیگر شرکت ها و نهادها بخواهند از چنین امکاناتی در بیمه تکمیلی ارائه شده به اعضای خود بهره ببرند باید بیش از 50 درصد مبلغ موجود در ثبت نام یکساله صندوق اعتباری هنر به بیمه رازی را پرداخت کنند.
مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با تاکید بر اینکه در تنظیم قرارداد با شرکت بیمه تلاش شده با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته از جامعه هدف، تعهدات درمانی در مقایسه با سالیان گذشته به نسبت قابل توجهی ارتقاء یابد به بازبودن دست اعضا برای انتخاب سه طرح مختلف بیمه تکمیلی صندوق با سه قیمت و سه شرایط متفاوت در سالجاری اشاره کرد و افزود: اعضای صندوق اعتباری هنر می‌توانند جزئیات کامل طرح های مذکور را  با عضویت در کانال تلگرام صندوق اعتباری هنر به نشانی https://t.me/honarcreditfund و مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر به نشانی www.honarcredit.ir بررسی و در نهایت جهت ثبت نام تصمیم گیری کنند.
بنابراظهارات وی، ثبت نام بیمه تکمیلی صندوق برای اعضا و خانواده تحت سرپرستی آنان آزاد است و هر عضو می‌تواند با طی مراحل ثبت نام خود در یکی از روش های بیمه تکمیلی صندوق دیگر اعضای خانواده خود را نیز در همان طرح ثبت نام نماید.
 به گفته او، در حال حاضر سه طرح "امید"،"آرامش" و رفاه برای ثبت نام بیمه تکمیلی اعضا در اختیار گذاشته شده و مخاطبان و اعضا می‌توانند براساس صلاحدید خود و خانواده تحت سرپرستی را در هر یک از طرح ها ثبت نام نمایند.
 مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر درعین حال توصیه می‌کند که اعضا از طرح " رفاه" باتوجه به بالابودن سطح تسهیلات آن بهره ببرند.
 براساس این گزارش، باتوجه به انعقاد قرارداد بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر با شرکت سهامی بیمه رازی، هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران عضو این صندوق تا 8 مردادماه میتوانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر به نشانی www.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی اقدام نمایند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 706312
  • منبع: صندوق اعتباری هنر
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.