جدال نفت تهران و ماشین سازی در دیداری دوستانه

شاگردان علی کریمی روز چهارشنبه ۲۲ تیر ماه در دومین بازی تدارکاتی خود به میدان خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شاگردان علی کریمی عصر امروز دومین تمرین امروز خود را در ورزشگاه اکباتان پشت‌سر گذاشتند و در این تمرین سرمربی نفت به شاگردانش اعلام کرد روز چهارشنبه این هفته یک بازی دوستانه با تیم ماشین‌سازی خواهند داشت.

نفتی‌ها روز گذشته نیز در یک بازی دوستانه موفق شدند تیم تهرانی پاراگ را با نتیجه 3 بر یک شکست دهند.

اتفاق مهم دیگر تمرین امروز نفت تهران ابراز همدردی علی کریمی با خانواده فوتبالیستی بود که اعضای بدنش اهدا شده است.

چندی پیش خبری در رسانه‌ها منتشر شد که جوانی به نام ابوالفضل ابراهیم‌پور به اتفاق دوستانش در سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده و پدر و مادر وی تصمیم به اهدای اعضای بدن وی به افراد نیازمند کرده‌اند.

این هوادار که عاشق علی کریمی بود در رده جوانان و در لیگ قائمشهر بازی می‌کرد. 11 عضو بدن وی به چهار بیمار نیازمند اهدا شد و این چهار نفر به زندگی عادی برگشتند.

مراسم تشییع پیکر این جوان فوتبالیست و دوستدار علی کریمی با حضور گسترده مردم مازندران و شهرستان قائمشهر و سیمرغ برگزار شده بود.

کریمی پیش از آغاز تمرین نوبت عصر امروز نفت تهران روی پیراهنی که تصویر این جوان درج شده بود نوشت: «ابوالفضل جان، روحت شاد و یادت گرامی».

ابوالفضل ابراهیم‌پور علاقه‌‌ای زیادی به جادوگر فوتبال ایران داشت و علی کریمی با خانواده این جوان نیز ابراز همدردی کرده و از اینکه آنها تصمیم به اهدای اعضای بدن فرزندشان کردند تقدیر و تشکر کرده و برای آنها آرزوی صبر کرد.


 

دیدگاه تان را بنویسید