گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

آل اسحاق: اگر همه قبول کنند که آرمان ها و منافع ملی ما در هم تنیده است، دیگر مشکل سیاسی نداریم

در حفظ چارچوب باید تعریف منافع ملی و منافع آرمانی یکسان دیده شود. اگر همه این را باور کنند که آرمان ها و اهداف ملی ما همگن هستند، دیگر مشکل سیاسی نخواهیم داشت.

عضو هیأت مؤسس جمنا با تأکید بر اینکه باید منافع ملی و منافع آرمانی یکسان دیده شود، تصریح کرد: اگر همه باور کنند که آرمان ها و منافع ملی ما همگن هستند، دیگر مشکل سیاسی نداریم.

یحیی آل اسحاق در گفت و گو با خبرنگار جماران مهمترین اولویت دولت دوازدهم را اقتصاد دانست و تصریح کرد: اولویت دولت دوازدهم ساماندهی نظام مدیریتی به سمت نیروهایی است که تسلط به مسائل اقتصادی روز و تجربه کافی داشته باشند و دور از مسائل سیاسی مسائل اقتصادی را سامان دهند.

عضو هیأت مؤسس جمنا گفت: انتخابات هرچه بود تمام شد و بحمدالله با مشارکت 74 درصدی رئیس جمهوری با رأی بسیار بالا انتخاب شده و مسیر استقرار دولت جدید در حال طی شدن است.  با توجه به مشکلات حوزه اقتصاد، امیدوار هستیم که قدم های بعدی با استفاده از همه سرمایه های اجتماعی و ظرفیت های اجتماعی کشور برداشته شود. چون جز با همدلی، همراهی و هم جهتی در حوزه اقتصاد، مسائل اقتصاد حل نمی شود.

وی ادامه داد: این یک کار طرفینی است و هم دولت محترم باید به واقع دستش را دراز کند و برای حضور همه فرصت و میدان دهد و هم همه دست اندرکاران باید کمک کنند که به خصوص مسائل اقتصادی حل شود. حل مسائل اقتصادی بدون حضور همه ظرفیت های اجتماعی ممکن نیست.

آل اسحاق در پاسخ به سؤالی در مورد آتش بس در حوزه مسائل سیاسی گفت: در چارچوب هدایت های مقام معظم رهبری عیب ندارد سلایق مختلف باشند؛ ولی باید چارچوب حفظ شود. در حفظ چارچوب باید تعریف منافع ملی و منافع آرمانی یکسان دیده شود. اگر همه این را باور کنند که آرمان ها و اهداف ملی ما همگن هستند، دیگر مشکل سیاسی نخواهیم داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.