به گزارش ایرنا، باب الله فتحی روز چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه برنامه ریزی خدابنده به افزایش سهم این شهرستان از 2 درصد نفت به 3 درصد اشاره کرد و افزود: امسال 48 درصد اعتبار استان از محل درآمدهای نفت به خدابنده اختصاص یافته است که رقمی حدود 367 میلیارد ریال را شامل می شود.
وی به توجه ویژه دولت به روستاها اشاره و خاطرنشان کرد: اکنون شهرستان خدابنده در بسیاری از شاخص ها همچون راهسازی و گازرسانی و عمران شهری و روستایی رشد کرده و به میانیگن استانی رسیده و در برخی موارد نیز از میانگین استانی نیز پیشی گرفته است.
فرماندار خدابنده به تلاش و جدیت هر چه بیشتر مدیران اجرایی تاکید کرد و گفت: پذیرفته نیست که این همه همت در مجموعه بالای دولت داشته باشیم ولی در سطوح پایین، برخی مدیران اجرایی سهل انگاری و کم توجهی از خود نشان دهند.
وی تصریح کرد: این مدیران باید سرعتشان را بیشتر کنند و خود را به مدیران موفق برسانند چرا که در غیر این صورت باید در دادگاه الهی و نیز در دادگاه افکار عمومی پاسخگو باشند.
فتحی به توسعه راههای آسفالت روستایی طی چهار سال گذشته در شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: جدیتی که در احداث باند دوم محور ارتباطی سلطانیه- خدابنده – کبودرآهنگ رخ داده ستودنی است و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد تکمیل و بهره برداری از این پروژه باشیم.
فرماندار خدابنده گفت: با پیگیرها ، مجوز احداث بیمارستان 240 تختخوابی در این شهرستان صادر شد و امسال نیز 160 میلیارد ریال اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی آن اختصاص یافت.
فتحی خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید 500 میلیارد ریال اعتبار در بخش بهداشت و درمان شهرستان خدابنده برای بهبود شاخص ها و تجهیز و راه اندازی مراکز بهداشتی و درمانی هزینه شده است.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.