سید موسی خادمی در پیامی که نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: صیانت از کرامت انسانی، تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی، مساوات و امنیت، تحقق حقوق شهروندی و دفاع از مظلومان از رسالت های مهم دستگاه قضایی است.
در ادامه این پیام بیان شده است: بر هیچ فردی پوشیده نیست که بخش اعظمی از امنیت پایدار، برقراری نظم و تأمین آسایش و آرامش در جامعه مرهون تلاش و همت مسئولان قضایی و بخش های مختلف دستگاه قضایی است.
در این پیام عنوان شده است: مسئولان دستگاه قضایی با ایجاد تعامل و هماهنگی با دیگر حوزه ها به ویژه بخش دولتی به طور جدی به مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی، قانون شکنی و جرائم مختلف برخاسته و در تأمین امنیت همه جانبه در جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این پیام گفت: باید به این نکته اذعان کرد که تلاش در راستای احقاق حق، دفاع از مظلوم و برقراری عدالت در جامعه فعالیتی ارزشمند و دارای ارج و قرب معنوی بوده و عدالت خواهی و پیاده کردن عدالت از رسالت های عظیم پیامبران و اولیای الهی است.
خادمی در این پیام بیان کرد: این روزها یادآور سالروز فاجعه جانسوز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش است که به نام هفته قوه قضائیه نام گذاری شده و فرصتی برای تقدیر از تلاش های بی منت مسئولان و کارکنان خدوم دستگاه قضایی به شمار می رود.
وی بیان داشت که دستگاه قضایی با تمام توان و بسیج همه امکانات در راستای تأمین امنیت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی همت مضاعف و دوچندان دارند.
در پایان این پیام عنوان شده است: اینجانب هفته قوه قضائیه را به مردم کهگیلویه و بویراحمد و همه تلاشگران عرصه امنیت، عدالت و کارکنان دستگاه قضایی تبریک عرض کرده و از خداوند سبحان برای همه این عزیزان عزت، سرافرازی و توفیق خدمت به ملت قدرشناس ایران را مسألت می کنم.
به مناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش در هفتم تیر سال 1360 توسط منافقان اول تا هفتم تیر هر سال به نام هفته قوه قضائیه نام‌گذاری شده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.