سامسونگ زمستان ۲۰۱۷ دومین فروشنده بزرگ گجت پوشیدنی دنیا شد

آمارهای ارائه‌شده نشان از این دارند که سامسونگ طی سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷، با در اختیار داشتن ۱۲.۸ درصد از سهم بازار، دومین بازیگر بزرگ در بازار گجت‌های پوشیدنی بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سامسونگ الکترونیکس برای اولین بار موفق شد با عبور از فیت‌بیت عنوان دومین فروشنده‌ی بزرگ گجت‌ پوشیدنی را به خود اختصاص دهد که می‌توان دلیل اصلی چنین موفقیتی را فروش خوب ساعت هوشمند جدید این کمپانی یا همان گیر اس ۳ خواند.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط استراتژی آنالیتیکس، سامسونگ با در اختیار داشتن بیش از ۱۲.۸ درصد از فروش بازار جهانی گجت‌های پوشیدنی، طی سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ موفق شده  است فیت‌بیت را با سهم بازار ۱۲.۲ درصدی پشت سر بگذارد و به اپل نزدیک‌تر شود. هرچند سامسونگ پس از اپل به جایگاه دوم تکیه زده است؛ اما باید به این نکته اشاره کرد که اپل با در اختیار داشتن ۵۳ درصد از فروش این بازار همچنان تقریبا دست‌نیافتنی است.

کارشناسان امر معتقدند که فیت‌بیت به دلیل کاهش تقاضا برای دست‌بند‌های هوشمند سلامتی این کمپانی در بازار با کاهش عرضه روبه‌رو شده و از این‌رو جایگاه خود را تقدیم سامسونگ کرده است. همچنین باید افزایش فروش گیر اس ۳ سامسونگ یا همان نسل جدید ساعت هوشمند این کمپانی را در موفقیت کره‌ای‌ها دخیل دانست.

گیر اس ۳ سامسونگ در نوامبر سال ۲۰۱۶، پس از رونمایی در جریان ایفا ۲۰۱۶ برلین راهی بازار شد و کاربران استقبال خوبی از آن کردند. این ساعت هوشمند با پشتیبانی از قابلیت‌هایی نظیر سیستم پرداخت سامسونگ در کنار بهره‌گیری از جی‌پی‌اس و همچنین عمر باتری بالاتر، امکان ارسال پیام و تماس تلفنی در لحظات اورژانسی، موفق شد فروش خوبی تجربه کند.

در صورتی که نگاهی به آمار کلی عرضه داشته باشیم، اپل با اختصاص ۱۶ درصد از عرضه‌ی محصولات در زمستان ۲۰۱۷ همچنان اول است. پس از اپل شیائومی چینی قرار دارد که با عرضه‌ی می‌بند‌های ارزان‌قیمت خود موفق شده ۱۵.۵ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد. فیت‌بیت با در اختیار داشتن ۱۲.۳ درصد، در رتبه‌ی سوم قرار دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید