به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز عید فطر چادگان افزود: اقدام تروریستی در مجلس و حرم حضرت امام(ره) اتفاق تلخی بود که افتاد ولی حمله موشکی فرزندان هوشیار سپاه به مواضع داعش در سوریه ، پاسخ محکمی به دشمن بود.
وی با اشاره به پایان یافتن ماه رمضان گفت: امید واریم بعد از ماه مبارک رمضان هم مثل همین ماه به طاعات و عبادات بپردازند و وحدت وهمدلی در مسائل دینی را حفظ کنند تا دشمنان اسلام فکر تعرز به خاک کشورهای اسلامی را نداشته باشد.
امام جمعه چادگان در بخش دیگری با اشاره به پروژه بازارچه محلی این شهرستان گفت: بازارچه محلی اشتغال خوبی برای شهرستان ایجادمی کند که انتظار داریم مسوولان شهرستان در ایجاد ورا اندازی بازارچه محلی اقدام کنند تا محصولات فرهنگی، کشاورزی ولبنیات شهرستان با قیمت متعادل در اختیارمردم و مسافران قراربگیرد و هم اینکه برای جوانان اشتغال ایجاد کند.
وی به فاضلاب شهرچادگان نیز اشاره کرد و افزود: فاضلاب شهر چادگان چند سالی است نیمه تمام رها شده با توجه به اینکه این شهرستان در حاشیه رودخانه زاینده رود قراردارد می طلبد مسوولان نسبت به تامین اعتبارات این پروژه اقدام کنند تا از ورود آب های آلوده به رودخانه جلوگیری شود.
حجت الاسلام سلیمانی، به مشکلات شهر چادگان نیز اشاره داشت و گفت: پارک مناسب در شهر وجود ندارد، مجتمع فرهنگی ندارد، تالار عروسی ندارد، قطب صنعتی وشهرک صنعتی راه اندازه نشده است وهمچنین زمین های بعضی ادارات که برای ساخت ویلا گرفته شده است باید برگردد.
نماز عید فطر همزمان با سراسر کشوردر دو شهر چادگان ، رزوه و 13 روستای بخش مرکزی و 12 روستای بخش چنار رود برگزار شد.
شهرستان چادگان با دوشهر ودو بخش مرکزی وچنار رود در 110 کیلومتری غرب اصفهان قراردارد.
ت/ع/ 7131/6994
تنظیم کننده :آرزو فلاح*** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.