گزارش جی پلاس؛

جزئیات بیشتری از پیکاپ 1500 Ram فاش شد + تصاویر

تصاویر جاسوسی منتشره شده وانت پیکاپ 1500 Ram جزئیات جدیدی را از این شاسی بلند قدرتمند که سال 2019 به بازار خواهد آمد را روشن کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ عکس هایی از نسل بعدی پیکاپ 1500 Ram در حالی که برای اولین بار آزمایش  می شد، به بیرون درز کرد که به نظر می رسد این خودرو جدید دارای کابین جدید است و احتمالا به عنوان یک مگا کابین فروخته می شود.

متاسفانه به دلیل این استتار نمونه، اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما برای  نخستین بار است که شرکت Ram از ورق فلز تولید خود استفاده می کند. نسل بعدی Ram 1500 به احتمال زیاد به عنوان یک مدل سال 2019 وارد بازار خواهد شد و با وجود اینکه رقبایش یعنی F-150 و شورلت Silverado در حال ساخت بدنه از آلومینیوم هستند، اما در ساخت 1500 تلاش شده با استفاده از روش های دیگر، وزن را حفظ کند.

ظط

از تصاویر می توان دریافت کرد که این مگا کابین پیکربندی کمی متفاوتی دارد به این شکل که کابین مسافران کمی بزرگتر از کابین خدمه به نظر می رسد.

به گزارش جی پلاس؛ انتظار می رود نسل بعدی Ram با گزینه هایی از موتور 6 و 8 سیلندر ارائه شود. همچنین احتمالا نسخه ای از موتور 3.0 لیتری اکو دیزل V-6  با خروج از مشکلات قانونی، ارائه شود. انتظار می رود Ram 1500 جدید در اواخر ژانویه 2018 وارد خط تولید شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید