به گزارش ایرنا، اسماعیل جبارزاده روز شنبه در شورای برنامه ریزی استان افزود: حرکت ناشایست افراد معدود و محدودی را که دیروز در تهران شعارهای ساختار شکنانه ای در مورد رییس جمهور محبوب و معاون اول وی و نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی سر دادند، محکوم می کنیم.
وی تاکید کرد: این افراد، خارج از خیل عظیم مردمی که در حمایت از آرمان های فلسطین حضور یافته بودند، هستند و این تعداد محدود فرصت حضور و استکبارستیزی را با بینش محدود خود به عقده گشایی تبدیل کردند.
جبارزاده اظهار کرد: امیدواریم مسئولان مربوط نسبت به پیگری و عدم تکرار چنین رفتار و حرکاتی توسط عده ای قلیل اقدام کنند.
وی گفت: به طور قطع جایگاه رییس جمهوری، معاون اول وی و نایب رییس دوم مجلس شواری اسلامی هیچ وقت با این قبیل شعارها و حرکت ها در بین افکار عمومی نه تنها تضعیف نمی شود، بلکه این گونه اقدامات دور از شان، باعث عزت و عظمت بیشتر این عزیزان در بین مردم خواهد شد.
استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: هر رفتار غیرقانونی از سوی هر کسی که انجام گیرد قابل پیگرد است و انتظار پیگیری قانونی چنین رفتارهای غیرقانونی ، غیراخلاق و غیرمنطقی و غیر انسانی را داریم.
وی همچنین از حضور مردم آذربایجان شرقی در همه اجتماعات ماه مبارک رمضان در مساجد و محافل مذهبی تقدیر و تشکرکرد و افزود: مردم حضوری گرم و با شکوه تر از سال قبل داشتند.
جبارازده اظهار کرد: مردم استان در روز قدس امسال نیز حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و آرمان های قدس شریف و اهداف امام خمینی ره در حمایت از موضوع فلسطین تبیین کردند و راهپیمایی باشکوه دیروز در امنیت کامل برگزار شد.
وی اضافه کرد: از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که امنیت این مراسم را عهده دار بودند و نیز از همه کسانی که در تامین امنیت مردم تلاش می کنند قدردانی می کنم.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.