به گزارش ایرنا، عبدالمجید مصلح روز چهارشنبه در نشستی به این مناسبت افزود: این عضویت براساس مجوز رئیس شبکه آزمایشگاه های فناوری راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته است.
وی بیان کرد: با عضویت قطعی آزمایشگاه آنالیز پیشرفته دانشگاه خلیج فارس در این شبکه از این پس عملکرد این آزمایشگاه به صورت سالانه ارزیابی و رتبه بندی خواهد شد.
مصلح ادامه داد: آزمایشگاه آنالیز پیشرفته دانشگاه در ارزیابی ها بر اساس میزان امتیازی که کسب می کند از حمایت های مالی و پشتیبانی این شبکه برخوردار می شود.
وی یادآور شد: این آزمایشگاه از مهر ماه سال 94 عضو آزمایشی شبکه آزمایشگاه های فناوری راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بود.
مصلح در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هشت دانشجوی دانشگاه خلیج فارس موفق به کسب رتبه های برتر در المپیاد منطقه 6 کشور شدند.
وی بیان کرد: المپیاد دانشجویی هر ساله به 2 صورت متمرکز (همرا با کنکور کارشناسی ارشد) و غیر متمرکز (2مرحله منطقه ای و کشوری) برگزار می شود که در سال 95 دانشگاه خلیج فارس در المپیاد غیر متمرکز در قالب 11 تیم در رشته های مختلف حضور یافت که 8 نفر از مجموع تیم ها موفق به کسب رتبه های برتر شدند.
مصلح یادآور شد: نفرات برتر در تاریخ 29 و 30 تیرماه امسال برای کسب رتبه برتر کشوری با سایر دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور رقابت می کنند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.