به گزارش ایرنا علیرضا صحراییان، دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جهرم، برای تامین این اعتبار خواستار حمایت نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی شد و اظهار داشت: روسای اداره های این شهرستان، طرح ها و برنامه هایشان را در زمینه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال به این فرمانداری ارائه دهند.
وی افزود: امیدواریم با کمک و حمایت نماینده شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی که ریاست کمیسیون عمران مجلس را هم بر عهده دارد بتوانیم این طرح ها را به مرحله اجرا برسانیم.
صحراییان بیان کرد: ایجاد حداقل 10 هزار فرصت شغلی در حوزه کشاورزی امسال برای شهرستان جهرم در نظر گرفته شده و علاوه بر این در بخش صنعت، تجارت و خدمات نیز باید چهار هزار شغل دیگر ایجاد شود.
فرمانداره ویژه شهرستان جهرم گفت: با توجه به مسئولیت نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی باید از این ظرفیت برای عمران و آبادانی این منطقه بهره گیریم و امیدواریم با کمک ایشان تسهیلات مورد نیاز برای جهرم جذب شود.
صحراییان افزود: مرکز رشد فناوری و همچنین مرکز آموزش فنی و حرفه ای جهرم از جمله اداره هایی هستند که در حوزه اقتصاد مقاومتی به صورت مطلوب عمل کرده اند.
وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان شهرستان جهرم روز به روز در حال افزایش است و ارتقای خوبی در حوزه علم و فناوری داشته ایم به گونه ای که این شهرستان در این عرصه در زمره شهر های پیشرو به شمار می آید اما این شرکت ها باید محصولات خود را تجاری کنند و در سطح کشور و بین الملل به فروش برسانند.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم، در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز 29 اردیبهشت 96 اشاره کرد و گفت: مردم با حضور آگاهانه و پرشور خود در این انتخابات، مردم‌سالاری واقعی را در عرصه جهانی به نمایش گذاشتند و با حضور حداکثری خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند.
صحراییان افزود: انتظار این است که مردم همیشه درصحنه در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به عنوان روز قدس نامگذاری شده (دوم تیر 96) حضوری گسترده داشته باشند و به جهانیان ثابت کنند که همواره در کنار یکدیگر و با حفظ وحدت برای تحقق اهداف و آرمان های بلند انقلاب اسلامی تلاش می کنند.
در ادامه این نشست از بخشداران، اعضای شورای تامین، هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، هیات بازرسی و همچنین از شهرداران دوزه، خاوران و باب انار جهرم در حوزه کتاب تجلیل شد.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
7369 /6118
خبرنگار: بهرام بشیرزاده جهرمی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.