به گزارش ایرنا آیت الله سید یحیی جعفری روز دوشنبه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی در استان کرمان افزود: تجلیل از شخصیت امام یکی از واجبات و فرائض است و باید آنطور که حق مطلب است این مهم اجرا شود.
وی بیان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران انسانی فقیه، مجتهد، فیلسوف، مدرس حوزه و فردی انقلابی و مجاهد بود.
وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان را ناراحت کرد و به همین دلیل بعد از مدتی از این پیروزی، جنگ تحمیلی و توطئه های مختلف دشمنان علیه این کشور آغاز شد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه ما در سال 58 برای دفاع از کشور آمادگی نداشتیم اظهار کرد: اقدامات امام در جنگ تحمیلی نیز بی سابقه بود.
وی به واقع بینی امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: امام آنچه را که به نفع نظام و کشور بود می پذیرفت.
آیت الله جعفری با تاکید بر اینکه باید راه امام را ادامه دهیم گفت: مردم باید ثمرات و نتایج انقلاب اسلامی را که توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی به دست آمد ببینند و درک کنند و برخی افراد همه چیز را با اوضاع اقتصادی کشور می سنجند.
وی با اشاره به حمله دشمنان به عراق، سوریه و سایر کشورها گفت: دلیل در امان بودن جمهوری اسلامی ایران ترس دشمن از کشور ماست.
امام جمعه کرمان اظهار کرد: همه مسئولان بخصوص مسئولان درجه اول و مردم در آیین سالگرد ارتحال امام و بزرگداشت مقام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شرکت کنند.
بیش از 50 برنامه محوری به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کرمان برگزار می شود.
خبرنگار: نجمه حسنی ** انتشار: رسول محمدحسنی
3029/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.