حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی یکشنبه شب در جمع گروهی از شهروندان مشهدی در محل جامعه الحسین این شهر افزود: برنده واقعی این انتخابات مردم هستند و در انتخابات 1396 مردم مثل همیشه کوتاهی نکردند.
وی همچنین در بخشی دیگر از سخنانش گفت: نظر نهایی شورای نگهبان درباره انتخابات را فصل الخطاب می دانم و نتیجه هر چه باشد فسادستیزی، اجرای عدالت اقتصادی و اجتماعی و عمل به ارزشهای اسلامی را سرلوحه کار خود قرار می دهم.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: خط امام راحل و پایبندی به آن دارای شاخصهایی از جمله دشمن شناسی، دشمن ستیزی، توجه به مردم و باور داشتن جوانان دختر و پسر و رفع مشکلات آنان است از این رو ادبیاتی انقلابی و در خور شان ملت خواسته مردم و امام راحل از دولت است.
وی مردمسالاری را از ویژگیهای انقلاب و قانون اساسی جمهوری اسلامی ذکر و بیان کرد: برخی کشورهای همسایه ایران حتی صندوق رای را نمی شناسند اما به برکت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی رای واقعی مردم تعیین کننده افراد در ارکان اساسی این کشور است.
حجت الاسلام رئیسی ادامه با قدردانی از مشارکت گسترده مردم در ستادهای انتخاباتی خود نیز گفت: من تعداد اندکی را به عنوان مسئولان ستاد انتخاباتی خود در نظر گرفته بودم اما مردم در حد بضاعتشان و حتی فراتر از آن ستادهای مردمی را برای حمایت از نامزدی من تشکیل دادند و از هر آنچه داشتند برای تبلیغات انتخاباتی هزینه کردند.
وی افزود: از زمانی که به عنوان تولیت آستان قدس رضوی منصوب شدم هیچ دستمزدی به عنوان حق تولیه دریافت نکردم و تا آخر مسئولیت خود نیز از این حقوق استفاده نخواهم کرد. از ابتدای ورودم به عرصه انتخابات نیز بر کرامت خواهی، حق خواهی، عدالت اجتماعی و اقتصادی و گفتمان رهبری تاکید کردم و گفتم که می خواهم صدای محرومان و کسانی که امروز مشکلات مختلف اجتماعی دارند باشم زیرا صدای آنها شنیده نمی شود و روزنامه نیز ندارند.
تولیت آستان قدس رضوی همچنین گفت: کسانی که بر طبل دوقطبی کردن جامعه می کوبند بدانند این روش فرسوده و قدیمی انگلیسیها است و دلیل دوقطبی کردن جامعه توسط آنان طفره رفتن از پاسخ به سئوالات بر حق مردم است.
وی افزود: اگر دولت گفتمان مبتنی بر توجه به فقرا، رفع بیکاری، ایجاد اشتغال، رفع مشکلات معیشتی مردم، توجه به ارزشهای انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار نظام، توجه به فرهنگ اصیل این انقلاب و نظام را در پیش گیرد ما از دولت حمایت می کنیم.
رئیس ستاد مردمی حجت الاسلام رئیسی در انتخابات اخیر نیز در این نشست گفت: این دیدار با دو هدف قددرانی از حضور انقلابی مردم در انتخابات و سپاس از حضور حجت الاسلام رئیسی به عنوان نامزد این دوره است.
حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد افزود: خوشحالیم که به برکت انتخابات یکبار دیگر کسانی که به خوبی توانستند امانتدار مردم باشند شناخته شدند، خوشحالیم که انتخابات برگزار شد و امروز تحکیم و تقویت گفتمان ارزشی، اخلاق و اسلام از زبان حجت الاسلام رئیسی در تقویم انتخاباتی احیا شد.

* حاشیه ها
محل برگزاری این دیدار از مناطق محروم مشهد بود. در زمان افطار غذا شامل پلومرغ، چلوکباب، آب و سبزی بین مردم توزیع شد که ازدحام جمعیت را در پی داشت.
آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی، برخی اعضای شورای چهارم شهر مشهد و فعالان سیاسی اصولگرا در این گردهمایی حضور یافتند.
خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.