به گزارش روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی داود بهبودی عصر دوشنبه در نشست آشنایی با سیاست‌های نوین اشتغال با اشاره به نتیجه مطلوب و امیدبخش انتخابات اظهارکرد: مردم ما تداوم مسیر اعتدال و عقلانیت در مدیریت کلان کشور را خواستار شدند.
وی افزود: معتقدیم تصمیم تاریخی که ملت ما گرفتند باعث شده مسیر عقلانیت، تدبیر و آرامش ادامه یافته و بسترهای لازم برای دستیابی به اهداف توسعه‌ای و تحقق رویکرد اقتصاد مقاومتی سریع‌تر و سهل‌تر از گذشته فراهم آید.
بهبودی با بیان اینکه همه ما با مشکلات و کاستی‌ها آشنا هستیم و با گوشت و پوست و استخوان مشکلات را حس می‌‌کنیم، افزود: ملت بزرگوار ایران با علم به همه نارسایی‌ها و کاستی ها ترجیح دادند همه این چالش‌ها را با تدبیر و امید حل کنند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی اظهارکرد: فرصت چهارساله‌ای فراهم شده تا دولتمردان مسیر گذشته را با شتاب و سرعت بیشتری طی کرده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های به وجود آمده کشور را از این دوره رکود به ساحل نجات رهنمون شوند و پاسخ مناسبی به شگفتی سازی مردم بدهد تا فرایند عملکردی دولت منجر به حاکمیت تدبیر و قانون شود.
میر احد حسینی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی هم گفت: مردم در انتخابات سنگ تمام گذاشتند و بعد از این برآورده کردن مطالبات مردم که از جمله آنها رفع مشکل بیکاری است، به عهده ما قرار دارد و باید به گونه‌ای عمل کنیم که پاسخ حماسه‌آفرینی مردم را بدهیم.
انتخابات 29 اردیبهشت در آذربایجان شرقی با مشارکت 70 درصدی مردم همراه بود.
انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.