به گزارش ایرنا این همایش یک روزه توسط گروه زبان و ادبیات انگلیسی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه کردستان برگزار می شود.
مراسم افتتاحیه این همایش ساعت 9 صبح در تالار مولوی دانشگاه کردستان با سخنرانی فردین اخلاقیان ریاست دانشگاه کردستان و ولی غلامی دبیر علمی این همایش آغاز می شود.
انجمن علمی نقد ادبی ایران، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و انجمن علمی دانشجویان زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه کردستان در برگزاری این همایش با گروه زبان و ادبیات انگلیسی این دانشگاه همکاری داشته اند.
این همایش در چهار نشست، یک پنل کلیدی و یک پنل ویژه برگزار خواهد شد و با سخنرانی دکتر بهروز چمن آرا به کار خود پایان خواهد داد.
لازم به ذکر است پیش از مراسم اختتامیه کتاب نظریه ژانر اثر سیدمهدی زرقانی و محمودرضا قربان صباغ، طی نشستی با حضور دکتر زکریا بزدوده و دکتر ابوالفضل حری مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
دانشگاه کردستان در سال 1355 کار خود را با عنوان دانشسرای عالی سنندج وابسته به دانشگاه تربیت معلم تهران آغاز و در سال 1370 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران، این مرکز آموزش عالی را با عنوان دانشگاه کردستان معرفی کرد.
این دانشگاه هم اکنون دارای بیش از 170 رشته شامل 51 رشته کارشناسی، 91 رشته کارشناسی ارشد و 29 رشته دکتری است و در هفت دانشکده با بیش از 300 عضو هیئت علمی به بیش از 10 هزار دانشجو خدمات تحصیلی ارایه می کند.
علوم انسانی و اجتماعی، ادبیات و زبان های خارجی، مهندسی، هنر و معماری، علوم پایه و منابع طبیعی هفت دانشکده این دانشگاه است.
7355
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.