یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس با بیان اینکه «مردم به خوبی وعده‌های صحیح از ناصحیح را تشخیص می‌دهند» گفت: کسی که خود را انقلابی می‌داند اگر وعده‌ای دهد که نمی‌تواند راهی برای تحقق آن پیدا کند قطعا هزینه آن را نظام پرداخت می‌کند.

به گزارش جماران، جلال میرزایی در ارزیابی خود از برگزاری اولین مناظره انتخاباتی گفت: به هرحال عرصه رقابت است و برخی از کاندیداها وعده‌هایی می‌دهند تا آرای مردمی را جذب کنند، اما خوشبختانه سطح آگاهی مردم بالا رفته و تشخیص می‌دهند که کدام وعده امکان تحقق دارد و کدام وعده قابل تحقق نیست.

وی افزود: خوشبختانه بازخوردی هم که در سطح جامعه وجود داشته نشان می‌دهد که نگرانی وجود ندارد و مردم خوشبین هستند.

نماینده مردم ایلام در مجلس ادامه داد: با توجه به شرایط انتظار می رود برخی از اقتصاددانانی که طی این روزها سکوت کرده‌اند وارد عرصه شده و تحلیل های خود را ارائه کنند تا مردم در جریان مشکلات و تنگناها قرار گیرند که امکان تحقق این وعده ها وجود ندارد.

این عضو فراکسیون امید مجلس همچنین بیان کرد: در وعده‌هایی که کاندیداها ارائه می‌کنند صرف ارائه برنامه کافی نیست باید بر راهکارها نیز تمرکز کنند که از چه طریقی و با استفاده از چه منابعی می‌خواهند برنامه‌های را اجرایی کنند.

میرزایی اظهار کرد: اینکه فردی بخواهد کلی‌گویی کند مطلوب نیست. زیرا طرف سه چهار سال چیزی برای گفتن نداشته و اکنون آمده و می‌گوید که فلان میزان شغل ایجاد خواهد کرد. در حالیکه تاکنون هیچ راهکاری یا اظهار نظری نداشته و حتی چشم دیدن دولت را نداشته و اکنون چشم در چشم مردم دروغ می‌گوید به جای اینکه راهکار  و امکان تحقق برنامه‌ای را برای مردم تشریح کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.