جشن قهرمانی پرسپولیس بدون هانی نوروزی باعث شد تا اشک هایش واکنش های بسیاری را به دنبال داشته باشد.

به گزارش جماران ؛ تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود پس از بازی با تیم پدیده مشهد، جام قهرمانی را بالای سر برد. طبق قولی که بازیکنان این تیم به هانی نوروزی داده بودند، قرار بود تا پسر کاپیتان فقید پرسپولیس این کار را انجام دهد اما به دلیل برخی مسائل و مشکلات پیش آمده، مسئولان ورزشگاه آزادی، مانع ورود هانی به داخل زمین شدند.

هانی پس از این اتقاق پستی در صفحه خود منتشر کرد و نوشت: "بابایی امشب هر که بابا داشت اونجا بود، مبارکتون باشه این جام قهرمانی. در ضمن به مردم دروغ نگید". ناراحتی هانی نوروزی از اتفاقات پیش آمده باعث شد تا چهره ها در شبکه های اجتماعی از خود واکنش هایی نشان دهند. در زیر می توانید این واکنش ها را مشاهده کنید.

 

 


حنیف عمران زاده نوشت:

 

"هانی عزیزم، میدانم امروز بیشتر از هر زمانی جای خالی پدرت را حس کردی چشمان من و تمام هواداران قرمز و آبی منتظربود تا جام را بالای سر بگیری ، غمت نباشه کسانی هستند که بی ادعا به یاد پدرت هستند ، قهرمانی پدرت مبارک. زیبا حرف زدن آسانترین کار ممکن است و سخت آن است که به حرفهای زیبا عمل کنی حکایت امروز عده ای که خودشان را رفیق و یار همیشگی خانواده هادی نوروزی میدانستن و حتی حاضر نشدن برای شاد کردن فرزند هادی نوروزی چند ثانیه ای او را در شادیشان شریک کنند".

واکنش چهره ها به اشک های هانی نوروزی

 


مهرداد میناوند نوشت:

 

"افسوس و صد افسوس به حال این فوتبال. شیرینى جشن امشب با اشکهاى یادگار هادى به کاممان تلخ شد.
متاسفم براى آقایانى که برنامه ریزى چنین مراسم بزرگى را میکنند بدون اینکه نظر تیم قهرمان را در اجراى این مراسم مد نظر قرار دهند .
من در پست قبلى فقط و فقط با اندوهى که در دل داشتم خواستم قهرمانى رو به هواداران و کادر مدیریت و کادر فنى و تمام بازیکنان که واقعا همه از جون و دل مایه گذاشتن تبریک بگم که واقعا کارى سخت و دشوار را به سر انجام رساندم ، ولى نمیتوانم حرف دلم رو نزنم ...
این آقایون اسپانسر آنقدر که به فکر مهمانان ویژه خود بودند ، به فکر هانى عزیز و اشکهاى این طفل معصوم و پیشکسوتان محترم باشگاه پرسپولیس نبودند.

این فوتبال واقعا چه ارزشى دارد ، آقایانى که حتى در حد نام پرسپولیس هم نیستند به جایگاه ویژه دعوت شوند و بزرگانى چون مجتبى محرمى ، على کریمى ، ادموند بزیک و خیلیهاى دیگر از پیشکسوتان به جایگاههاى معمولى دعوت شوند . به نظر شما به کجا میرویم ...
من به نوبه خودم بابت این کار ناپسند از سوى اسپانسر برگزارى مراسم از پیشکسوتان عزیز تیم بزرگ پرسپولیس عذرخواهى میکنم و وفا نکردن به وعده اى که بر سر مزار هادى عزیز به او دادیم فقط میگویم ... هوادار شرمنده ایم .این یک بحث خانوادگیست از طرفداران محترم تیم دوم پایتخت تقاضا میکنم دخالت نکنند. یا على".

واکنش چهره ها به اشک های هانی نوروزی

 


احسان علیخانی نوشت :

 

"سلام به همه رفقا ،،، قهرمانی پرسپولیس مبارک ...عالی بود همه چی ، جز جای خالی هانی نوروزی ، خیلی جایِ هانی نوروزی خالی بود خیلی ،،،٢ سالِ تمامِ پرسپولیسیها گفتن : انشالله جام بگیریم هانی ببره بالا !!!؟ چی شد پس!! من مطمئنم بازیکنان پرسپولیس همه دوست داشتن هانی جامُ ببره بالای سرش ، اما چرا این اتفاق رخ نداده ، خدا میدونه !! هادی جان ، مبارکت باشه ، کاپیتان ...
خسته نباشید و دمِ بازیکنان ، کادر فنی ، باشگاه ، پیشکسوتان و همه طرفدارانِ پرسپولیس گرم ، که دلِ کلی هموطنُ شاد کردند. من رفیقِ استقلالی زیاد دارم ، و انصافا باید به استقلالیها برای نتایج خوب و موفق در نیم فصل دوم و باشگاهای آسیا تبریک گفت".

واکنش چهره ها به اشک های هانی نوروزی

 


حسین مهری نوشت:

 

"سلام هانى عزیز براى من جام قهرمانى در دستان تو بسیار زیباتر بود و اى کاش این جام در دستان تو بود تا لذت و کیف بیشترى از این قهرمانى میبردم تو پرسپولیسى ترین پسر ایرانى قهرمان".

واکنش چهره ها به اشک های هانی نوروزی

 


آرش ظلی پور :

 

"قهرمانىِ پرسپولیس مبارک همه بازیکنان و کادر فنى و طرفداراى بى نظیر قرمزِ پایتخت که انگیزه ٩ ساله و شخصیت ٢ ساله پشت این جام بود... از بازیکنان پرسپولیس یه سوال دارم مخصوصا اون چندتایى که با بچه هاشون تو جشن قهرمانى حاضر شدن : از لحظه اى که داور سوت پایان بازى رو زد تا لحظه اى که جام رو بالاى سرتون بردین " هانى نوروزى " یادتون بود؟
همون پسر بچه اى که تو این دو سال هرکدومتون با فیگورِ یه پدر دلسوز کنارش صدتا عکس انداختین و تو صفحات مجازیتون منتشر کردین ....
بیشتر از ٥٠ تا بازى اخیر پرسپولیس تو دو سال اخیر درست وقتى به دقیقه ٢٤ بازى رسید با فریاد : " نوروزى.. روحت شاد " مزین شد.... همه به عشق و انگیزه این جام قهرمانى ....اما امروز موقع اهداى جام ،یادگار کاپیتانِ فقید جایى بهتر از اتاق گزارشگران پیدا نکرد ...
سازمان لیگ... فدراسیون... نیروى انتظامى... حراست ورزشگاه...؟
اجازه ندادن؟ ... تو همه سالهایى که من یکى تو این فوتبال بودم به لطف همین پیراهن پرطرفدار و جادویى، قوانین نوشته و نانوشته قضایى و شرعى و عرفى براى خیلى از شما و هم صنف هاى شما شکسته شده ،حالا شما نفرات تیم قهرمان واقعا نمى توانستید " هانى " را از میان این قوانین نه چندان قرص و محکم وارد حلقه شادیتون کنین؟ شاید امشب این جام را به خانه هادى ببرین و شب هانى را کنار این جام به رختخواب بفرستید... شاید همگى اصلا همین امشب با پاى پیاده تا کپورچال بروید و با جام بالاى سر مزار هادى حاضر شوید... شاید- که احتمال صد در صد حتما- با مصاحبه هاى ریز و درشت این نبودن هانى وا گردن این و آن بیندازید و خودتان را توجیه کنید....اما هیچ کدام تلخى امشب را از یاد این بچه نخواهد برد...
جاى " هانى " خیلى خالى بود مثل هادى... خاطره اى که بعد از مرگ پدرش تلخ ترین خاطره سالهاى کودکى اش خواهد شد...
جلى هانى خالى بود... درست مثل رامین رضاییان که یکى از ارکان قهرمانى این تیم بود و افسوس که نبود... حتى به عنوان یکى از طرفداراى نشسته روى سکوها.... افسوس که برانکو ، رامین را حتى براى جشن قهرمانى هم نخواست تا ثابت کند حالا دیگر بازیکن این تیم قهرمان نیست..... هانى جاى هادى.... رامین هم به جاى خودش.... دو نفرى که با نبودنشان شیرینى این قهرمانى دراماتیک کامل نشد...
ما پرسپولیسیها " نمک نشناس " نیستیم.... بازیکنان ما را ببخشید... کمى سرشان گرم قهرمانى شده بود... قهرمانى مبارک همه پرسپولیسى ها".

واکنش چهره ها به اشک های هانی نوروزی

 



فرشاد احمدزاده نوشت :

 

"هانی خدا بزرگه".

 

واکنش چهره ها به اشک های هانی نوروزی


رضا نوروزی نوشت :

 

"قهرمانى رو به هواداراى پرسپولیس تبریک میگم اما هانى عزیزم امروز جاى بابایى خیلى خالى بود عیبى نداره بالاخره کسایى هستند که بابا رو بدون ریا دوست دارن".

 

واکنش هنرمندان و ورزشکاران به اشک های هانی نوروزی + تصاویر

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623483
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.