با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر کریم عباسیان، عضو هیات علمی دانشگاه تبریز، به عنوان رییس دانشگاه بناب منصوب شد. 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در حکمی که از سوی دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، صادر شده، آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب عالی به موجب این حکم به عنوان "سرپرست دانشگاه بناب" منصوب می شوید. 

امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرست دانشگاه بناب را برپایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام، علم و فناوری ایفا نمایید. 

خاطر نشان می شود: دکتر کریم عباسیان، دانشیار دانشکده مهندسی فناوری های نوین دانشگاه تبریز،  پیش از این سمت های اجرایی چون معاون و رییس  دانشگاه بناب، معاون آموزشی و اداری دانشکده مهندسی فناوریهای نوین، مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه تبریز و ... را برعهده داشته است. 

همین گزارش حاکی است، چاپ بیش از 30 مقاله در مجلات ISI و مجلات علمی و پژوهشی، ارایه بیش از 30 مقاله در همایش های بین المللی و ملی، ترجمه یک کتاب، اجرای یک طرح تحقیقاتی، انتخاب پژوهشگر نمونه و استاد نمونه دانشکده مهندسی فناوریهای نوین دانشگاه تبریز از جمله دیگر سوابق علمی و آموزشی این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.