** نجات 5 مسافر گرفتار بهمن در چالدران آذربایجان غربی
ارومیه- ایرنا- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: پنج نفر از سرنشینان 2 دستگاه خودروی سواری که در جاده کوهستانی روستای ناور چالدران در محاصره بهمن قرار گرفته بودند، با تلاش نیروهای امدادی و راهداری این شهرستان نجات یافتند.
** مرکز و جنوب آذربایجان غربی بارانی است
ارومیه- ایرنا- رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بارش برف و باران در مرکز و جنوب استان تا روز دوشنبه هفته جاری ادامه دارد و شهرستان پیرانشهر با 14 میلیمتر بارش، رکوردار است.
** تندبادی با سرعت 60 کیلومتر در ساعت بوکان را درنوردید
مهاباد- ایرنا- رئیس اداره هواشناسی شهرستان بوکان گفت: تندبادی با سرعت 60 کیلومتر در ساعت این شهرستان را در نوردید.
**فرماندار شاهیندژ: امنیت اقتصادی و اشتغال با خرید کالای ایرانی فراهم می شود
مهاباد- ایرنا- فرماندار شهرستان شاهیندژ گفت: خرید کالای ایرانی مشکلات اقتصادی و بیکاری را از بین می برد و رونق اقتصادی و اشتغالزایی را به همراه خواهد داشت و در پی آنها امنیت اقتصادی و اجتماعی نیز فراهم می شود.
**رصد جاده های حساس آذربایجان غربی با 40 دوربین راهداری
ایرنا- ارومیه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: جهت کنترل محورهای ارتباطی حساس این استان 40 دستگاه دوربین در مرکز مدیریت راههای در حال رصد جاده هاست تا در صورت بروز مشکل، راهداران در اسرع وقت در محل حاضر شوند.
**یک دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس 115 میاندوآب افزوده شد
مهاباد- ایرنا- یک دستگاه آمبولانس طی مراسمی به ناوگان اورژانس 115 شهرستان میاندوآب افزوده شد.
** طلوع خورشید مهربانی با یک لبخند مادری
ارومیه- ایرنا- مادرم لبخند بزن تا بار دیگر صفا، صمیمیت و از خود گذشتگی را با تمام وجودم لمس کنم و طلوع خورشید مهربانی را از پس تمامی ناملایمات زندگی دنیوی ر به نظاره بنشینم.
**مراجعه بیش از 2 هزار نفر به پست های ایمنی و سلامت هلال‌احمر آذربایجان غربی
ارومیه- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: پس از گذشت 2 روز از آغاز طرح‌های نوروزی جمعیت هلال‌احمر ، 2 هزار و 111 مسافر به پست‌های راهنمایی مسافران نوروزی و 299 نفر برای اقامه نماز به خیمه‌های نماز مراجعه کردند.
**آزادی 50 زندانی جرایم غیرعمد آذربایجان غربی در آستانه نوروز
ارومیه- ایرنا- مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی گفت: در آستانه عید نوروز با کمک خیران و تلاش ستاد دیه استان، 50 زندانی جرایم غیرعمد از بند آزاد شدند و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.
** سردشت آمادگی پذیرش بیش از 20 هزار گردشگر را دارد
مهاباد- ایرنا- فرماندار شهرستان سردشت گفت: برای تعطیلات نوروزی تمهیدات لازم اسکان با همکاری ادارات و دستگاه های مختلف پیش بینی شده و امکان پذیرش بیش از 20 هزار گردشگر در شهرستان فراهم شده است.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.