ناپولی به رده دوم صعود کرد

در روزی که مردان ساری به برد ارزشمندی در خانه کیه‌وو رسیدند، پسکارا به برد پرگلی دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  در روز سوم از هفته بیست و پنجم سری A از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی ناپولی با نتیجه 3 بر یک میزبانش، کیه‌وو ورونا را از پیش‌ رو برداشت. شاگردان مائوریسیو ساری توسط اینسینه (31)، هامشیک (38) و زیلینسکی (54) به گل رسیدند و تنها گل کیه‌وو را هم مگیورینی در دقیقه 72 به ثمر رساند. آبی‌های ناپل با این برد 54 امتیازی شدند و به رده دوم صعود کردند.

در یکی دیگر از این بازی‌ها سامپدوریا در دیداری خانگی با نتیجه یک بر یک مقابل کالیاری متوقف شد. کالیاری با گل دقیقه 6 مائوریسیو ایسلا خیلی زود از میزبانش پیش افتاد، اما سامپدوریا در دقیقه 22 توسط فابیو کواگلیارلا نتیجه را به تساوی کشاند. سامپدوریا با این تساوی 34 امتیازی شد و همچنان در رده دهم جدول است. کالیاری هم با این تساوی 28 امتیازی شد و اکنون در رده چهاردهم ایستاده است.

پسکارای قعرنشین هم که پیش از بازی‌های این هفته تنها یک پیروزی کسب کرده بود، با نتیجه پرگل 5 بر صفر جنوای شانزدهم جدولی را با نتیجه 5 بر صفر در هم کوبید و دومین پیروزی فصل خود را رقم زد. پسکارا با این برد 12 امتیازی شد، اما همچنان در مکان آخر جدول 20 تیمی سری A قرار دارد.

همچنین اودینزه نیز در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر یک مغلوب ساسولو شد.

از ساعت 20:30 رم میزبان تورینو است و در آخرین و مهمترین بازی هم از ساعت 23:15 میلان از فیورنتینا پذیرایی خواهد کرد.

در جدول رده‌بندی سری A، یوونتوس 63 امتیازی، ناپولی 54 امتیازی و رم 53 امتیازی به ترتیب اول تا سوم هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید