کشف محموله یک تنی مواد مخدر از یک تریلر

فرماندار ویژه شهرستان ری از کشف محموله یک تنی مواد مخدر از داخل یک تریلر ترانزیت خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  هدایت الله جمالی‌پور دراین‌باره گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در یک کار اطلاعاتی پیچیده روز گذشته یک محموله بزرگ قاچاق بین المللی را در شهرستان ری شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را کشف و ضبط کردند.

فرماندار ری با بیان اینکه این عملیات پس از ماه‌ها کار اطلاعاتی و تحقیقاتی انجام شد گفت: قاچاقچیان با بسته بندی بسیار دقیق و حساب شده مواد مخدر از جمله هرویین، تریاک و مرفین را در داخل یک دستگاه صنعتی که عازم کشورهای اروپایی بود جاسازی کرده بودند.

جمالی پور با اشاره به اینکه مواد مخدر مکشوفه به صورت ماهرانه‌ای بسته بندی و جاسازی شده بود، گفت: جاساز این مواد به گونه‌ای بود که ماموران و ارزیابان گمرک نیز از وجود آن بی اطلاع بودند. 

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه ترانزیت، حمل و جاسازی این گونه محموله‌های مواد مخدر به کشورهای اروپایی به طور حتم کار یک باند بزرگ مافیای مواد مخدر است، ادامه داد: با هوشیاری و تیزبینی سربازان گمنام امام زمان(عج) این محموله کشف و ضبط شد.

معاون استاندار تهران ادامه داد: فرآیند قاچاق مواد مخدر به کشورهای اروپایی نمی تواند فقط کار افرادی که دستگیر شده اند باشد و برای اینکه زوایای پنهان ماجرا و افراد پشت پرده کشف شود متهمان پرونده برای بازجویی و تخلیه اطلاعاتی تحویل دستگاه های اطلاعاتی و قضایی شدند.

وی به کشفیات مواد مخدر شهرستان ری در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری در طول سال جاری کشفیات خرد تا 200 کیلوگرم در سطح شهرستان داشته اند ولی از لحاظ حجم کشفیات این محموله بزرگترین بوده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، جمالی پور با بیان اینکه دشمنان به وسیله مواد مخدر یک جنگ نرم علیه خانواده های ایرانی آغاز کرده اند خاطر نشان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) و ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر با تمام تلاش در جهت ایجاد امنیت اجتماعی تلاش می کنند. همراهی و همکاری مردم در این  مسیر می تواند کمک کار ماموران شده و به آنان در رفع بسیاری از نابسامانی ها و ناهنجاری های اجتماعی کمک کند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید