به گزارش ایرنا محمدعلی کریمی روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: این سفر جزو اولین سفرهای انتخاباتی ایشان است که به صورت یک روزه انجام می شود.
وی بیان کرد: دکتر روحانی ساعت 9 و 30 دقیقه روز شنبه در سالن تلاش کرمان با اعضای ستادها و حامیان خود در کرمان دیدار و سخنرانی می کند که انشاءالله شاهد حضور جمعیت پرشور در این مراسم باشیم.
وی گفت: به همین منظور ستاد ویژه ای برای این سفر تشکیل شده است که کارهای مربوط به سفر را پیگیری می کند و همه ستادهای ما در سراسر استان کرمان به همین منظور مشغول به فعالیت هستند.
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در کرمان افزود: ستادهای انتخاباتی روحانی برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از 2 هفته پیش آغاز به کار کرده و گام اول برای تشکیل ستادها برداشته شده است.
وی گفت: معاونت شهرستان ها، شورای اطلاع رسانی و تبلیغات، معاونت اقشار و تشکل ها، ستاد بانوان، ستاد جوانان و کمیته پشتیبانی از ارکان ستاد انتخاباتی در استان کرمان هستند که هر کس با هر علاقه ای می تواند با ستاد همکاری کند.
وی بیان کرد: دفتر ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر روحانی در کرمان ضلع شرقی پارک نشاط در خیابان سعدی واقع است و مردم می توانند با مراجعه به این دفاتر با ستاد همکاری و دکتر روحانی را همراهی کنند.
کریمی افزود: ارکان های ستاد در کرمان و شهرستان ها تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده اند که امیدواریم با قوت به پیش برود تا با حضور و مشارکت حداکثری مردم، انتخابات طبق منویات مقام معظم رهبری و بزرگان نظام برگزار شود.
وی با اشاره به دیدار مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب در روز عید مبعث گفت: ایشان فرمودند بزرگترین مظهر حضور مردم برای تعیین سرنوشت، انتخابات است و واقعیت این است نماد بارز و مهمی برای مردم سالاری دینی است.
وی گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم برای همه ستادهای انتخاباتی مهم و پشتوانه بسیار محکمی برای حرکتی است که نظام انتخاب کرده است.
رئیس ستاد روحانی در استان کرمان تصریح کرد: در کنار هدف پیروزی دکتر روحانی، ما هدف بزرگ دیگری داریم که بسیج مردم و ایجاد شور و نشاط میان مردم برای حضور در انتخابات در روز 29 اردیبهشت است.
وی گفت: امروز در کنار مسئولیت های ستاد، رسالت دیگری تعریف شده و آن تلاش برای اجماع و حضور حداکثری همه نیروها، دیدگاه ها و همه سلایقی است که به خط مشی دولت و آقای روحانی علاقه مند هستند.
وی افزود: همانطور که دکتر روحانی در سفر چند روز قبل خود به استان قزوین بیان کردند در این دوره رای به رئیس جمهوری، رای به نفر و فرد نیست بلکه رای به مسیر و یک راه است و انشاءالله مردم با حضور خودشان این مسیر و راه را تایید کنند و روند دولت در چهار سال گذشته و موفقیت ها تکمیل شود و در پایان کار کارنامه قابل قبولی داشته باشند.
کریمی بیان کرد: در تشکیلات ستاد روحانی در استان کرمان شورای اطلاع رسانی، تبلیغات و تولید محتوا تشکیل شده است و به فضای مجازی توجه ویژه صورت گرفته و با توجه به اینکه در چهار سال گذشته صدا و سیما در انتقال موفقیت های دولت همکاری لازم را نداشته است تکیه ما بر رسانه های مکتوب و فضای مجازی است.
وی با اشاره به وعده های اقتصادی در رابطه با افزایش یارانه و ایجاد شغل توسط برخی نامزدها گفت: مردم در نهایت خود قضاوت صحیح خواهند کرد و وقتی اعلام می شود رقمی به مردم داده خواهد شد در صورتی که همه می دانند منابع موجود نیست یا براساس علم اقتصاد این حرکت درست نیست هرچند احتمال دارد برخی اقشار ضعیف تر تحت تاثیر قرار گیرند اما با اطلاع رسانی مناسب و مناظره ها به میزان آگاهی و شناخت کمک خواهند کرد.
وی با اشاره به کوتاه بودن فرصت تبلیغات انتخاباتی تصریح کرد: مردم باید با مطالعه و شناخت بیشتر و دیدن کارنامه ها و سنجش حرف ها و مقاسه کارنامه دولت های قبل انتخاب آگاهانه ای داشته باشند.
کریمی گفت: بنده به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید با تکیه بر توانایی های ملت درون نگر باشیم کاملا به این مساله اعتقاد دارم اما اقتصاد درون زا با تعامل با دنیا کامل می شود و امروز نمی توان درها را بست و زمان اینکه فقط به توان داخلی تکیه کنیم، گذشته است.
وی افزود: دکتر روحانی در شرایط بسیار دشواری کشور و دولت را تحویل گرفت، بطوریکه نرخ تورم بالای 40 درصد و رشد اقتصادی منفی بود و این در حالی است که دولت سابق طی هشت سال بیش از همه درآمد نفت از ابتدای پیدایش آن کسب درآمد کرده بود اما سیاست های غلط اقتصادی مملکت را به وضعیت بحرانی رسانده بود و در عرصه سیاست خارجی نیز با مشکلات جدی مواجه بودیم.
کریمی تصریح کرد: بیش از 30 کشور دست به یکی کرده بودند تا ایران را از سازمان کنفرانس اسلامی اخراج کنند و در فضای بوجود آمده بین المللی، عرصه فوق العاده برای کشور ما تنگ شده بود، در این شرایط دکتر روحانی به عرصه آمد و با شایستگی های خود رای آورد.
وی با بیان اینکه امروز هم ما در میانه راهی هستیم که دولت تدبیر و امید شروع کرده است گفت: دولت هنوز هم در حال آواربرداری از خرابی های گذشته است و واقعیت اینست باید به آقای روحانی رای بدهیم برای اینکه این مسیر که در جهت اصلاح اقتصاد و بهبود روابط با دنیا آغاز شده است، ادامه پیدا کند.
وی تصریح کرد: ما منکر نواقص نیستیم اما اگر بخواهیم فقط نقاط ضعف یا فقط قوت را ببینیم غلط است، از سویی دستاوردهای دولت نیز قابل دفاع است و هنوز در نیمه راه قرار دارد که این نهال نیاز به آبیاری و رسیدگی دارد تا بالنده و تنومند شود.
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان کرمان افزود: کسی که بخواهد با مردم صادق باشد نمی تواند از شعارهای پوپولیستی استفاده کند بلکه می تواند واقعیت ها را بگوید و موفقیت ها را تشریح کند.
وی گفت: تکثر با تفرقه دو چیز متفاوت است و می توان حین داشتن تکثر بر سر موضوع اساسی مثل ادامه راه دکتر روحانی متفق القول شد و سلایق گوناگون را جمع کرد، به همین دلیل ما در ستاد دکتر روحانی اعلام کردیم هر کدام از احزاب سیاسی، گروه ها و تشکل ها که مایل باشند ستاد مستقل داشته باشند، ما آن را به عنوان حامیان دولت به رسمیت می شناسیم.
خبرنگار: داود رجبی بهجت **
7437
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.